Gå til innhold

man blir litt rar:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går å kjenner etter hele tiden, klemmer litt på puppene og sånn.. Og dette er første måneden vi prøver... :-) Hvordan skal dette bli? Prøver på nr to, gikk raskt med første, men kan jo ta litt tid med neste,hvem vet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe høres kjent ut.

Har det helt likt selv. Førstemann satt med en gang. Vi er nå inne i 2 pp og er litt rastløs for å si det rett ut.

Vil ha spire nå!

Skrevet

Som om jeg skulle sagt det selv

Skrevet

Føler meg like gravid hver pp, jeg.....:-)

... uten at det har hjulpet så mye ...hehe.. :-)

Inndeler måneden i før og etter EL og blir som deg - litt rar av det :-)

Skrevet

Hehe, dette hørtes veeeldig kjent ut:) Stakkars mannen min som hver mnd må høre den kjente frasen: du, jeg føler meg faktisk gravid denne mnd! Vi prøver også på nr 2 og med nr 1 gikik d veldig fort. Nå er vi i 4. pp og har IKM til tirsdag. Og jeg føler meg jo selvølgelig gravid hihi. Men, vi er jo gravide inntil det motsatte er bevist, eller hva jenter?

Skrevet

Hehe... blir det ikke barn av dette snart, må jeg nok på pillen igjen ! For han der hjemme er helt utslitt !!!!

Vår hverdag :

1 uke med TR, vondter, sutring og humørsvingninger ( ja, TR ER mer vond uten p-pillen !!!)

2 uker med PÅLAGT sexuelle handlinger - minst annen hver dag uten bønn for unnskyldninger

2 uker med graviditetssymptomer / IKM symptomer, voksende pupper, humørsvingninger - som hittil har munnet ut i -

1 uke med TR - og sutring fordi det ikke gikk denne gangen heller

..hehe....

Dette er jammen morsomt dere :-)

Skrevet

ja æ syns egentli litt synn på mannfolka, æ trur ikke heilt dæm forstår den greia altså. her sitt æ dag ut å dag inn. du æ har litt rar smak imunn. du atte æ har sånn stikning i magen. du atte æ e litt kvalm osv. å æ har så lyst på beibi. å sånn går mase hver eneste dag:P å vi e på første måne da, så man skal jo ha skikkeli flaks vist den sitt på første forsøk:P

man blir helt sær, åsså klare man faktisk å finne alle symtoman, heilt rart. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...