Gjest Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Går å kjenner etter hele tiden, klemmer litt på puppene og sånn.. Og dette er første måneden vi prøver... :-) Hvordan skal dette bli? Prøver på nr to, gikk raskt med første, men kan jo ta litt tid med neste,hvem vet..
meg & mine små Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 hehe høres kjent ut. Har det helt likt selv. Førstemann satt med en gang. Vi er nå inne i 2 pp og er litt rastløs for å si det rett ut. Vil ha spire nå!
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 2. februar 2007 #3 Skrevet 2. februar 2007 Som om jeg skulle sagt det selv
TussiLussi Skrevet 2. februar 2007 #4 Skrevet 2. februar 2007 Føler meg like gravid hver pp, jeg.....:-) ... uten at det har hjulpet så mye ...hehe.. :-) Inndeler måneden i før og etter EL og blir som deg - litt rar av det :-)
Opp og hopp Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Hehe, dette hørtes veeeldig kjent ut:) Stakkars mannen min som hver mnd må høre den kjente frasen: du, jeg føler meg faktisk gravid denne mnd! Vi prøver også på nr 2 og med nr 1 gikik d veldig fort. Nå er vi i 4. pp og har IKM til tirsdag. Og jeg føler meg jo selvølgelig gravid hihi. Men, vi er jo gravide inntil det motsatte er bevist, eller hva jenter?
TussiLussi Skrevet 2. februar 2007 #6 Skrevet 2. februar 2007 Hehe... blir det ikke barn av dette snart, må jeg nok på pillen igjen ! For han der hjemme er helt utslitt !!!! Vår hverdag : 1 uke med TR, vondter, sutring og humørsvingninger ( ja, TR ER mer vond uten p-pillen !!!) 2 uker med PÅLAGT sexuelle handlinger - minst annen hver dag uten bønn for unnskyldninger 2 uker med graviditetssymptomer / IKM symptomer, voksende pupper, humørsvingninger - som hittil har munnet ut i - 1 uke med TR - og sutring fordi det ikke gikk denne gangen heller ..hehe.... Dette er jammen morsomt dere :-)
sjeroks Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 ja æ syns egentli litt synn på mannfolka, æ trur ikke heilt dæm forstår den greia altså. her sitt æ dag ut å dag inn. du æ har litt rar smak imunn. du atte æ har sånn stikning i magen. du atte æ e litt kvalm osv. å æ har så lyst på beibi. å sånn går mase hver eneste dag:P å vi e på første måne da, så man skal jo ha skikkeli flaks vist den sitt på første forsøk:P man blir helt sær, åsså klare man faktisk å finne alle symtoman, heilt rart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå