Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har sett myye flate bakhoder..men den lille stakkars gutten som jeg traff idag, på barseltreffet, var seriøst helt flat. Han liknet en papputstillingsdukke. Det var det rareste hodet jeg har sett. Jeg synes faktisk det er litt dårlig gjort jeg, av foreldrene. Jeg gjorde iallefall en innsats for at ikke min baby skulle få flatt bakhodet. Babyen hadde masse hår også, det hjalp lite. Jeg har sett han da han var nyfødt og han er ikke født med flatt bakhodet. Han er 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Stakkars baby. Jeg nekter å skylde på foreldrene. Jeg kjenner flere som har babyer med flatt bakhode, og foreldrene er helt fortvilte fordi ungen snur seg uansett hvordan de legger den. Blir litt feil å dømme.... Min gutt hadde kraniosynostose og er operert for avlangt hode. Ikke kjekt det heller. I enkelte tilfeller er det sømmer på hodet som gror for tidlig, og det blir ikke plass til normal utvikling av hjernen. Det kan også skje ved flatt bakhode. Du skulle ha sett min gutt før operasjonen, du hadde vel flirt deg i hel. (Jeg kunne bare ikke dy meg)
akt80 & Sara Emilie Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 hallo??? tror du det er foreldrene sin feil at babyene har flatt bakhodet?? jenta mi er litt flat, men det er ikkje vår feil! er faktisk arvelig i noen tilfeller med flatt bakhode!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 da regner jeg med at hun var født med flat bakhodet....
akt80 & Sara Emilie Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 stakkars ungen din som har en sånn uvitende mor..
dione Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 for en utrolig umoden og usaklig kommentar akt80 & Sara Emilie... At det er synd på babyen hennes og at hun er uvitende. Hvordan får du deg til å skrive noe sånt til en annen mor. Så respektløst. Det virkelig bare her inne på dib at folk tillater seg å snakke sånn til andre. Når det gjelder flatt bakhodet hadde babyen min også det leenge, fram til hun begynte å sove på magen. Jeg fikk kjeft av HS..det var ikke kult, men det var virkelig ikke så lett å få babyen min til å ligge på siden. Så det kan jo hende moren har forsøkt. Hvor gammel var han da? Min baby begynte å legge seg til siden da hun var ca 6 mnd og da ble hodet normalt igjen..
akt80 & Sara Emilie Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 syns den kommentaren var helt passende pga det hun skrev i HI.. at det var foreldrene sin feil. og hadde sagt det samme om hun satt rett forann meg.
dione Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Jeg synes det er drøyt å si til noen at det er synd på barna dem fordi de er uvitende. Det er nesten det styggeste man kan si til noen, og jeg synes ikke det var en passende kommentar. Men men..jeg snakker ikke slik til noen, hver her inne eller om de sitter rett foran meg. Det er jo helt sant at det muligens ikke var foreldrenes skyld at babyen hadde et flatt bakhodet da, men som sagt, jeg fikk mye kjeft av HS selv
Lykkelig til snart to:) Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Hvordan kan du utale deg om det egentlig??? Herregud, uvitende ja, enig... På svangerskapskurset pratet vi mye om flatt hode med en lege som var der. Vi var veldig ops på det, og skulle gjøre det vi kunne da for at sønnen vår skulle ligge på begge sider. Han ble tatt med vakuum, tror det var utløsende faktor for at han fikk flatt bakhode, første natt på sykehuset faktisk. Så noen babyer får fortere flatt hode enn andre, men det går seg jo til igjen!!! Og at det er dårlig gjort av foreldrene, ingen gjør dette med vilje, tenk deg om'a jente....
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 okey...burde ikke ha lagt skylda på foreldrene. Det var egentlig heller ikke poenget med innlegget...stakkars gutt som har så flatt hodet da..det er lov å si eller?
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Datteren min har en skjelden kromosomfeil. Du kan ikke se det på henne at noe er galt. Men flatt bakhode er mer vanlig hos barn med kromosomfeil.. Hun sover bare på siden.. Trener med henne mange timer om dagen.. Huff, dårlig mor jeg...
Cilla m Neo;) Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 huff ja, dårlig mor jeg og da, gutten min ligger nesten bare på magen han, og har flatt bakhode.....( arvet fra sin tante)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå