Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #26 Skrevet 2. februar 2007 jeg skal ikke hetse dere, men håper bare dere ikke ammer da siden dere koser dere med røyk om dagen med små barn uten dårlig samvittighet! Håper bare det er dere det går ut over og ikke den lille.. Ellers kos dere! :-) (Jeg røyker kun når jeg har barne-fri...altså på fest!! DEILIG!)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #27 Skrevet 2. februar 2007 Hva er dette for slags tråd, da? GO - GO SMOKERS!!? Synes det er bra at dere klarer dere uten å røyke helt til minsten har lagt seg, men som en eks-røyker, så mistenker jeg flere her for å ikke fortelle at de lurer til seg en røyk på dagtid også...
_svana_ Skrevet 2. februar 2007 #28 Skrevet 2. februar 2007 Det er vel bedre å amme og røyke, enn ikke å amme i det hele tatt? Er selvfølgelig best å ikke røyke, men det regner jeg med at den gjengen her vet uansett. Jeg synes røyk er ekkelt, men det er nå mitt syn *hetshetshets* Hihi.
kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 2. februar 2007 #29 Skrevet 2. februar 2007 Tja vet ikke hva jeg skal kalle meg er nok en røyker, røyker på fest og av og til om kvelden etter småen har lagt seg, begynnte med dette når jeg sluttet og nattamme. Petterøs mild:) er god den:) Hadde jeg ikke ammet hadde jeg nok vært heltids røyker...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 2. februar 2007 #30 Skrevet 2. februar 2007 Jepp!! Her er det go-go smokers!! Neida, jeg røyker kun når jeg drikker og det er faktisk helt sant!! Men så tar vi jo gjerne en øl eller to til maten lørdagskveld vi etter at snuppa har lagt seg (og ikke spiser hun om natta heller, så er ingen fare for hverken alko-eller røykepupp).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå