Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle se hvor mange som turte å skrive seg på her:) Røyking er jo fy-fy, men jeg vet at det er mange av oss allikevel.

Anonyme tels ikke:)

Jeg røyker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg røyker, og det skammer jeg meg ikke over. Det er det eneste jeg unner meg om dagen for å si det sånn. Og det er den eneste lille tiden jeg har for meg selv. Noen minutter hver dag. Men jeg røyker ikke inne.

Skrevet

Jeg også, men jeg teller ikke for jeg er anonym:-)

Her i huset røyker vi til og med under vifta på kjøkken. Det er ihvertfall fy fy!

Skrevet

Ja, det er kjempedeilig. Når lillegutt sover eller ligger og leker fornøyd på teppet sitt er ingen ting bedre enn å gå ut og kose seg litt alene:)

Skrevet

For en herlig tråd, forresten:-)

Ingen hets enda!

Skrevet

Signerer! =) Hehe... Er også en av "synderne"...

Helt enig med noen ovenfor her,deilig å ta med seg en røyk og kaffekoppen på verandaen;o)

Jeg har til og med røkt under vifta på kjøkkenet et par ganger(bl.a da jeg var syk og når det er 20-), og jeg er så tøff at jeg tørr i signere med

Skrevet

Jeg røyker! Ikke inne, kun ute da... men teeeenk, jeg kan godt ta meg en røyk når jeg går tur med vogna eller venter på bussen, jeg er så fæl :P Røyken er en av de få få tingene jeg unner meg

Skrevet

Ja, når man venter på bussen/toget er det helt nødvendig med en røyk. Da går tida fortfort.

Skrevet

*rekker opp hånda*

Skrevet

er ikkje røyker,, men snuser .. eeek hehe

ja eg vett det ikkje er noe pent, snuser bare hjemme, men bare forann sambo.. og ute på byen av og til..

teller eg? er jo nikotin hehe

Skrevet

jeg røyker..men bare om kvelden etter småen har lagt seg....hihi...i smug kan man si...;) deilig med litt kvalitetstid og et pust i bakken etter en mer eller mindre travel dag:)

Imponerende at d ikke er noen hets enda altså...herlig:D

Skrevet

Jeg røyker også! Tar en røyk noen ganger to etter at Noah har sovnet! Jeg går ut på trappa å røyker!

Skrevet

Jeg røyker! Kun ute da :-) Skal faktisk ut nå en tur :-)

Skrevet

Røyker jeg også! Men med 2 småttinger, er det ikke all verdens røyk jeg rekker iløpet av en dag! Men koser meg når ungene er i seng!

Røyker bare ute vi (gubben og)

Skrevet

eg røyker.

Skrevet

Ja jeg røyker også.. :-)

Går som regel ut å røyker, men er det dårlig vær eller jeg bare er lat, så kan jeg ende opp under vifta :P hehe..

Skrevet

Røyker også!

Ingenting er så herlig som å gå ut og røyke når snuppa sover...slappe av:-)

Skrevet

Røyker jeg og!

Beste tida på døgnet er om morran med avisa, kaffekoppen og en røyk i ro og fred.Da er jeg rusta til en dag med løping etter krapylet!

(Røyker da under kjøkkenvifta naturligvis)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...