Gå til innhold

Desember: Sjuk, sjuk, sjuk og mer sjuk....

Anbefalte innlegg

Her begynte Adriana i bhg for snart 1 mnd siden så nå ramler sykdommen inn i huset her, jeg hadde vell egentlig ikke regnet med no annet...

Først var det vanlig forkjølse og masse feber og et snev av RS virus fikk jeg beskjed om...

Ene natten jeg var alene hjemme er var hun oppe i 41 i feber, vet det er vanlig at "babyer" kan gå ganske høyt, men jeg tok av henne pysjen og ga henne en febernedsettende og det hjalp:)

Nesa har vell aldri slutta og renne helt siden men men snørr tåler vi:)

Så i går kom øyekatarr, ringte legen i dag og de skrev ut resept på øyedråper så de har vi begynt med i dag så nå venter vi på bedring igjen..

Men gudskjelov ikke feber med denne katarren, det er liksom den som tar helt knekken på disse stakkars små:(

Mammaen og Pappaen har også vært syke, men pappa er bra igjen men ikke mamma og jeg er redd dette kan sitte leeeeenge..

Var mye forkjølet ol når jeg gikk med Adriana også og nå har det satt seg dønn i bihulene mine, au, au...

Klage, klage, klage....

Men godt å ha noen å klage til:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8049842-desember-sjuk-sjuk-sjuk-og-mer-sjuk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååå så jeg kjenner meg igjen.....

Her var jeg hjemme med lillegutt mandag i forige uke, han hadde feber, hosta og snørrete. Gubben var hjemme med han tirsdag. I barnehagen igjen onsdag. Torsdag ettermiddag begynte jenta å føle seg dårlig. Så hun fikk feber, hodepine og spydde (hun spyr ofte når hun har feber) Så fikk lillegutt feber igjen natt til onsdag. Var noenlunde bra om dagen, men steg i feber igjen om kvelden. Hoster noe inn i granskauen. Har fremdeles feber, og hoster og surkler. Men nå spiser han litt, så det er jo en fremgang.... I dag skal svigermor passe han, så jeg kan komme meg på jobb igjen. Jeg hoster og snørrer og, men har til nå sluppet unna feber heldigvis.

Så vi kan syte i kor vi ;-)

God bedring til liten og stor

Klem

Huff, for en tøff tid dere har hatt nå.

Vi har også hatt en tøff januar, EVen med bronkitt to ganger med en ukes mellomrom, storesøster med magasjau, pappan med magasjau og rett etterpå influensa. Jeg meg kraftig halsbetennelse.

Nå krysser vi fingrene og håper på litt bedre tider.

Håper dere holder de andre holder seg friske, så du får tid til å bli frisk.

God bedring til deg.

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...