Gå til innhold

April: I helgen skal jeg på salsa og chachacha(?) kurs!

Monica *rosa og blå*

Anbefalte innlegg

Det er i nabobyen så jeg skal sove hos søstern i nyleiligheta hennes og så skal vi slå oss skikkelig løs!!! hehe

Starter lørdag kl 2, men før det må vi på shopping å kjøpe dansebukse! hehe, bærter vi?? hehe.. nei bare veldig flinke til å bruke penger på ufornuftige ting!

MEN det jeg har begynt å grue meg for er at jeg skal være borte fra natalie i to dager!!og 1 natt!!! Snufs... det blir jo bare verre og verre og reise fra henne jo... :)

Men så får jeg vel ny energi igjen håper jeg.. så det blir vel salsa dansing hele neste uke tenker jeg!! hehe

Gleder meg masse, samtidig som jeg gruer meg til å reise fra mine kjære! Men ååååå hvor jeg gleder meg til å lære salsa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅ du din heldiggris!!!! Det hørtes kjempegøy ut!!! Og du kommer til å kose deg så fælt at du ikke ofrer dine kjære en tanke!! ;) -Dessuten klarer de seg så fint atte.. :) Det er alltid værst å reise på forhånd..hvis du skjønner? Jeg gruer meg alltid veldig, men når vi så er i gang, går det så fint så.. ;)

Litt misunnelig på det kurset der, ja!! hehe... God fornøyelse!! -Svett litt for meg og, da! hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy det hørtes ut da :o)

Håper du får ei kjempe super helg.. Også må jeg få full rapport om hvordan det var :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa det skal dere få!! Det kribler i magan!! hehe!!

Skal bli godt med en jente helg også! gleeeeder meg!!!!

Skal hjem å kose masse med natalie nå, så jeg måtte gjøre ferdig litt dib titting først.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...