Gå til innhold

Til dere som har vært gjennom ma eller sa!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg spontanaborterte 3 august..i uke 11+3 ,nå er jeg gravid igjen og er 8 uker på vei..så tok ca 4 mndr...må bare la tiden gå og la kroppen få den roen den trenger...ikke tenke for mye på det og la skje det som skjer...

LYKKE TIL!!!

 

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 mnd tok det her etter MA.Ikke for å ta motet fra deg,men jeg syntes det var en evighet å vente.Men var veldig "besatt" av å bli gravid igjen,så det var kanskje derfor det tok tid:)))

Viktig å la kroppen og hodet hvile litt,det var først da det klaffet igjen for oss:))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde utskraping 20.juli,og fikk aldri mensen tilbake-gravid på første forsøk etterpå..

Nå er jeg 26 uker på vei..

Måtte bare innom her å muntre opp litt,å si at det går bra å bli gravid rett etter sa/ma :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde MA i august i fjor og er nå gravid i 5+3 uker. Jeg fikk menstrusjonen tilbake bare 2 uker etter MA, men slet med korterer sykuser enn vanlig (17 - 24 dgr), og tror derfor vi bommet på el helt frem til siste pp før jeg ble gravid, da brukte jeg nemelig el tester og ble gravid med en gang! :) Vil også si at før jeg ble gravid før MA tok det ca 8 pp før den satt.

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar! Kjekt å lese - bare bra vist enda flere vil svare..;-) Setter stor pris på at dere vil svare meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble gravid med en gang etter at jeg sluttet å blø første gang.

andre gang testet jeg positivt 4 uker etter utskrapning. - den spira har holdt seg der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet i beg av des, og var gravid igjen en mnd etterpå.... Så det KAN gå VELDIG fort!! :)

 

Og her har spira klamra seg fast denne gangen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok to år for meg. jeg ble anbefalt å vente to til tre mnd, så det gjorde jeg. Da ble jeg litt besatt slik at det tok lang tid. Angrer på at vi ikke prøvde med en gang, for jeg hadde to mega-eggløsninger de to første mnd etter sa.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hadde ein ma heilt i slutten av september, og gravid igjen i slutten av november :-), så gjekk ganske fort, sjølv om eg synst det var lenge å vente... litt opphengt i tanken på å bli gravid... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet i uke 13 11. august i fjor, og er 5+1 i dag, så det tok litt over 4 mnd før jeg ble gravid igjen. Men fikk ikke mensen tilbake før i november da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ein MA (var 12 veker på vei) i juni hadde då utskrapning..då sa dei atte eg burde venta ein mens og 2. for å prøva i gjenn, så blei gravid i gjenn i okt. hadde så ein SA i slutt av nov. (8 veker) uten utskrapning..å blei gravid uten å få mens i gjenn.. så nå er eg 8 veker på vei åå har super angst for å mista i gjenn...

men denna gong ska da gå bra!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...