tuppa prøvd lenge Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 er det noen som har peiling på hvor forumet har tatt veien??! er jo helt tomt der jo!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Jepp vanvittig irriterende! *BabyCakes* har skrevet det på ris og ros siden, men ser ikke ut som de har lest der. Kanskje man kan melde ifra til moderator? Eller hvor kan man si ifra?
tuppa prøvd lenge Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 ja det er helt sinnsykt irriterende!ja det må vel gå ann å si ifra til moderator eller noe??men jeg aner ikke hvordan man gjør det! føler meg liksom litt "lost" uten det forumet!hvor skal jeg henge hen nå da?:)hehe
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Jeg kan gjøre det jeg=) Hehe, føler meg litt lost jeg og! Ikke noe sted å henge, og trenger å skrive litt der;-)
Mamma til rakkerunge Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Endelig.. har letet etter forumet i hele kveld! Må snike meg inn på her når mannen ikke er hjemme. Prøvde å finne en slags kontakt oss side.. grrr...fortviler.
tuppa prøvd lenge Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2007 åh!vil du??det hadde jo vært kjempe fint!:)men jeg aner ikke hvordan jeg gjør det ellers så hadde jeg nok prøvd på det jeg også!ja jeg har litt behov for å skrive litt jeg også!
tuppa prøvd lenge Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2007 ja det er frustrerende!.:)vil ha det forumet tilbake!!!NÅ!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Sendte en mail til moderator nå, så håper siden snart er oppe=) Skal på nattevakt nå, så håper jeg finner et nett der! Hehe, blir helt stressa av et døgn uten det forumet;-) Hihi
tuppa prøvd lenge Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2007 du er en knupp dreamer!:)ja da er det vel forhåpentligvis ikke så lenge til siden er opp igjen!ja jeg fant veldig fort ut hvor "knytta"jeg egentlig er til det forumet:)hehe når jeg fikk opp blank side i stad kjente jeg at jeg ble skikkelig drittsur!! komanderte samboer til å fikse problemet i en fei men han fant fort ut at det var siden det var noe galt med da og ikke dataen;)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 hehe, ble skikkelig sinna jeg og. Og enda mer når jeg kom hjem fra jobb nå og det enda ikke er fiksa!=( *savne forumet vårt* =´( Jeg har ikke fått svar på mailen jeg sendte heller, så de har sikkert ikke lest den enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå