steinbukk82 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Hei! Jeg lurer veldig på når jeg kommer til å bli gravid. Skal gifte meg i juli og vil gjerne bli gravid raskt etter det. Jeg er født 12.01.82 og han er 07.05.72. Lurer også på hvilket kjønn det blir første gang. Kan du også se om vi kommer til å få et lykkelig ekteskap? Og hvordan økonomien vår blir.. Klem
Gjest Skrevet 3. februar 2007 #3 Skrevet 3. februar 2007 Kjære steinbukk. det er ikke mange jeg får ting opp på derfor spår jeg ikke alle men på deg får jeg tydelig opp at du vil bli gravid rett etter bryllupet eller kanskje du vil være noen uker på vei når du gifter deg. nr. 1 vil bli en gutt og nummer to ei jente. dere vil begge få et fint liv sammen men det vil først bli travelt for dere. føler at ungene kommer tett. økonomien blir bra men først etter noen år. ta vare på hverandre ikke vær utro, du vil få en sjanse til det. husk på det jeg sier nå at når det skjer sier du NEI. ikke involver deg i sneeky business...dvs hold din sti ren....så ser jeg flere barnebarn på deg... lykke til
steinbukk82 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2007 Hei! Tusen takk for spennende svar! :-) Kan nok stemme at vi får en travel tid sammen i begynnelsen ja, skal nemlig bygge hus. Og med en liten baby kan det bli travelt :-) Kan jeg spørre om en ting til? Ser du noe om hvordan fødselen kommer til å bli? Og ser du noe om samboeren min kommer til å være utro/få en sjanse til det? Eller vil han holde sin sti ren også? Klem
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #5 Skrevet 4. februar 2007 ser ikke noe på han desverre...det kan jo også bety at han er en meget trofast person
steinbukk82 Skrevet 4. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2007 Får jo håpe det :-) Kan du se noe om hvordan svangerskapet og fødselen blir?
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #7 Skrevet 4. februar 2007 Hei Håper du kan spå meg. Jeg skal gifte meg i juli med verdens beste mann.Jeg har begynt å planlegge flere barn og har tenkt å starte i mars da jeg gjerne vil være gravid når jeg gifter meg. Kan du fortelle meg litt om når jeg blir gravid og i hvilken måned jeg eventuelt føder og kjønn på barnet og om barnet er friskt.går fødselen bra? Håper du kan svare meg på dette så jeg slipper å lure. Mvh
Gjest Skrevet 4. februar 2007 #8 Skrevet 4. februar 2007 Hei glemte å si at jeg er født 301272 og samboeren min 051174 mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå