Gå til innhold

jaja

babypus88

Anbefalte innlegg

Klarer aldri å bestemme meg:-( i det ene øyeblikket er det utdanning først og baby etterpå, og i neste øyeblikk er det omvendt...plagsomt at jeg ikke klarer å slå meg til ro med det som er best akkuratt nå.. men skal ikke sitte her å klage heller. prøver å tenke på alt slitet med å gå gravid å når babyen kommer, men det hjelper ingenting:-)hehe..

Noen som går/har gått grunnkurs mekanisk forresten?? går det nå.målet er billakkerer:-D

Fortsetter under...

Hehe, jeg er en 88 mod, planlagt gravid, men det tok noen mnd, før vi virkeli turte å prøve.... Siden vi er så unge, jeg å veide frem å tilbake med utdanning, men det jeg skal bli, kan jeg ta på nki, + at jeg har jobb nå, det har jo en del å si.... så det er jo veldi individulet, men, har man lyst på bebi så har man lyst på bebi...

Det går jo helt fint å være mamma samtidig som du studerer:) Selv om jeg venter min lille i juli, har jeg likevel tenkt å begynne å studere litt på sykepleien til høsten. Har hørt at det går ann å ta noen enkeltfag som jeg kan få godkjent senere. Så begynner jeg fra fullt igjen høsten 2008 :) Det er gode støtteordningen fra lånekassen, studentbarnehager m.m , og har du en kjæreste som støtter går det nok helt fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...