Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 noen tror kanskje dette er et tulle innlegg, men det er det altså ikke. når jeg må bæsje, så får jeg kynnere og litt sterkere menssmerter en stund før. dette går over når jeg har vært på do. Hvorfor i all verden?????? håper hver gang at det er rier jeg da...men så må jeg bare bommelomme..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 faktisk så har æ d på samme viset:/ menn veit heller ikke hvorfor.. Noen som vet?
atlje Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 vettu...slik har jeg det også....spes på natten..kanskje ikke kynnere men veldig sterke menssmerter...kjennes ut som om noe prøver å borre seg ut av korsryggen... og så fort jeg er ferdig på do...så om det ikke er borte..er det mye bedre iallefall...
Mamma i februar=) Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 godt jeg ikke er alene da:-) sikker på at når fødselen først starter, kommer jeg til å tro at jeg bare må på do...he he..
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Sånne smerter får jeg og!! Faktisk utrolig vondt og!!! Men har ikke peiling på hva det kommer av men har hatt det sånn i en ukes tid nå =(
mamma til yalisa Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Har det på samme måte. Tror de smertene kommer fra tarmene jobber???? Vet når man må skikkelig på do så blir det gjerne verking i ryggen. Men jeg skulle gjerne ønske at det var tegn på modning osv he he. Er klar jeg :-)
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Det var slik jeg fikk mine første kynnere i uke 12, treg mage og måtte på do. Fikk noen sterke og vonde kynnere. Her for en ukes tid siden hadde jeg ikke vært på do på en uke og da fikk jeg så sterke magesmerter og kynnere. Like vondt som fødselen, klarte ikke å stå, smerter i ryggen og magen, i tillegg til skikkelig sterke kynnere. Men 2 dager etter fikk jeg gå på do og har ikke hatt vondt etterpå.. Men jeg får også kynnere når blæra er sprengt....
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Jeg vet jeg har modnings rier på natten men det trenger jo ikke bety noe.. Men jeg vet og at til vanlig så får jeg og vondt i ryggen hvis jeg har holdt meg lenge,men nå får jeg kynnere og murringer med en gang jeg kjenner jeg må på do! Men det har kanskje noe med at tarmer ligger litt i klem når jeg tenker meg om ?? Nei ikke vet jeg men vondt er det =)
Mamma i februar=) Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 ingen som vet hvorfor? synes det er litt flaut å sitte face to face å spørre noen..heh..
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Tarmene ligger rett bak livmoren og når det er fullt i tarmen irriterer det livmoren og gir sammentrekninger. Disse sammentrekningene i livmoren kan gå over til rier (det er derfor det er et kjent kjerring råd å spise en stor komlemiddag for å sette i gang fødselen).
Mamma i februar=) Skrevet 2. februar 2007 #13 Skrevet 2. februar 2007 åååå...derfor ja...takk=) skal slutte å gå på do, for å se om fødselen starter. hehe... neida=)
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 2. februar 2007 #14 Skrevet 2. februar 2007 Konstant trang til å gå på do helt på slutten ja det kalles jo latens fase av en fødsel når man har sterke kynnere ofte og gjerne regelmessig, maserier og sånt dritt. Bare så synd at denne latens fasen kan vare fra dager til uker, dette var vel oppløftende å høre.
Mamma i februar=) Skrevet 2. februar 2007 #15 Skrevet 2. februar 2007 nei, spesiellt ikke ettersom jeg har termin på mandag. er IKKE gira på å gå gravid i flere uker til=) hehe
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 2. februar 2007 #16 Skrevet 2. februar 2007 Jeg blir satt i gang om 19 dager og det har jeg absolutt ikke lyst til så jeg hadde selv lyst til å grine når jeg ble informert om denne latens fasen på føden i går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå