syngemamma Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Jeg er i uke 18 og synes jeg har veldig stor mage med tanke på hvor langt jeg er kommet.. Jeg fikk også mage veldig fort. Jeg er skikkelig spent på om det er en eller to inni der.. ul om en uke, jeg klarer nesten ikke å vente. Har tvillinger i familien så sjansen er jo tilstede..Jeg er liten av vekst så det kan jo ha noe med det å gjøre også... Noen som har erfaring???
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 denne her er artig http://www.mammanett.no/design.php?side=Graviditet/stormage/stor_mage_galleri
Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 kan du ikke legge ut bilde av magen på profilen din da??
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 men den er god da:) selv om strekkmerkene begynner å poppe litt !
Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 så in den var:) jeg vil også ha sånn mage.. sist var magen min så lav hele tidenog jeg visste ikke hvor stor mage jeg hadde før jeg så på bildene etterpå fordi jeg så den liksom ikke... hengemage er ikke noe fint:( men kommer sikkert av at jeg er lubben fra før så.. regner med å ha lav mage denne gangen også.. men får se mye kan skje.
syngemamma Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. februar 2007 Har ikke kamera akkurat her..
syngemamma Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2007 Kjempe fin mage!! Jeg er nesten like stor og har termin en måned etter deg...
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 kraftig er jeg oxo fra før.. hehe mammabukser gjør susen! former magen så fint:) man får sånn skikkelig "jeg hadde ikke flesk på magen før graviditeten" mage.
syngemamma Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2007 jaja.. ul blir kjempe spennende!!
Duracellgirl*prøver* Skrevet 1. februar 2007 #11 Skrevet 1. februar 2007 ja mamma bukser er susen for meg også... tenkte ta bilde i truse,men eh.. nei.. hihi...
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #12 Skrevet 1. februar 2007 ultralyd ja. hehe den er ganske heftig Fantastisk opplevelse, og god betryggende følelse at alt står bra til med sneipen i magen !
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #13 Skrevet 1. februar 2007 hehe jeg oxo prøvde først å ta bilde i bukse+ bh, men valgte å droppe de bildene må venne meg til den først tror jeg. å kanskje jeg blir litt tøffere uti svangerskapet så der dukker opp ett par på profilen min!
MillaMia Skrevet 1. februar 2007 #14 Skrevet 1. februar 2007 Hehe, der var det mange store mager! Jeg som trodde at MIN mage var stor;=)
Forskeren Skrevet 2. februar 2007 #15 Skrevet 2. februar 2007 Så fint å se at andre også har stor mage, min er omtrent lik (om ikke litt større), venter 3. juni. Men den kan vel ikke fortsette sånn?? Kommer til å sprekke før mai...
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 2. februar 2007 #16 Skrevet 2. februar 2007 rart hvor fort magen vokser.. bare på 2uker nå har magen blitt stoooor.. skal ta nye bilder å legge ut på profilen min. det nyeste bilde der er 3 uker gammelt. og det er faktisk helt utrolig hvor nye større jeg har blitt på den korte tiden
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #17 Skrevet 2. februar 2007 hehe magen vokser bokstavelig talt over natten.. jeg kan stå opp en morgen og vase rundt i truse og plutselig si oi se hvor mye magen har vokst da siste tiden! øhh... sier samboeren da.. syns den ser akkuratt slik ut som den bruker jeg..? (han kommer sikkert ikke til å merke forskjell før i siste måneden . . ) Så tenkte jeg også skulle bli litt flink til å ta bilder fremover. den forandrer seg fort magen. Håper den ikke bli så altfor stor og tung før jeg er ferdig med vår praksisen min på sykepleien:)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 2. februar 2007 #18 Skrevet 2. februar 2007 da har jeg lagt inn nye bilder.. ja.. virkelig helt utrolig hvor fort den vokser. ser det veldig godt på navlen. he he.. den begynner å gå litt mere i et med magen. samboeren min så på meg her for noen dager siden.. også sa han: oi, du har blitt stoor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå