lettereforvirra Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 ........ fikk sjokk når jeg så på beina og låra mine. Full av deiiilige celulitter.. For noen dager siden var det ikke så voldtsomt. Er dette mest sansynlig vann, eller må jeg bite i det sure eplet og innse at det er fett? Jeg har forresten blitt veldig pløsen ellers også, I hender og i ansikt.
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Har også fått en hel landsby med cellulitter på lårene! Også har de kommet foran og ned mot knærne tilogmed! Utrolig ulekkert! Vet ikke om det er fett,vann eller om det forsvinner igjen,men det er lov å håpe!
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Uff ja... slenger meg på her! Har jo hatt litt tidligere, men nå er det masse! Gleder meg til jeg kan begynne å røre meg skikkelig igjen - prøve å få de bort før sommeren... Lov å drømme....? Noen som har noen tips mot celulitter? Drikke mye vann har jeg hørt...
<3 3 Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Celulitter er faktisk avfallstoffer, sslaggstoffer, som ikke blir ført vekk pga dårlig blodsirkulasjon.. går faktisk ann å bli kvitt det med hard masasje. Fikk beskjed av fysioterapauten min at hun kunne gi en behandling... en slags hard masasje.. som gav ny blod sirkulasjon til celulitt områdene og man blir glatt og fin igjen:-) Litt rotete forklart.. men det eg skulle frem til er at dere er ikke fulle av fett!!!!!
lettereforvirra Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2007 Ja, det er bra å drikke mye vann... men ikke om kvelden for da tisser vi hele natta! skrubbing kanskje? men det gidder jeg ihvertfall ikke nå for jeg får nesten ikke plass i det lille dusjkabinettet våres. Der er det om å gjøre å komme seg fortest mulig ut fra:) Vi får håpe det er vann? Jeg ser nå ihvertfall ikke ut... hadde litt fra før men nå har det tatt helt av:)
lettereforvirra Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2007 Takk er2nok! Det var deilig å høre! mmmm Så et tips er kanskje å be samboer kna litt hardt?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Shapemassasje heter det.. Bare tiit her: http://www.shape4life.com/
<3 3 Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Er nok det ja og masse masse vann etter på for å få skyldt ut slagget... men det er dessverre ikke noen god masasje:-) men man må lide for skjønnheten ikke sant:-)
lettereforvirra Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2007 Hehe, for å være ærlig synest jeg at jeg lider for det meste fortiden jeg:) Så litt liding fra eller til går heeeelt fint:) Akkurat nå er jeg ulidelig lei av å være gravid og stor:) Fikk ei jente i desember 2005 og nå venter vi en gutt i mars. Kroppen har hatt så store forandringer de siste åra at jeg kjenner den ikke igjen til tider:) Ser meg i speilet og tenker " Hæ? Hvor kom den kroppen fra ?"
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Jeg og en veninne gik på 8 behandlinger hos en shapemassasje terapaut... (egentlig skal vi 10) men siden vi var så unge trengte vi bare 8 sa ho men de forsvann ikke... ikke på noen av oss.... enda ho lova oss det etter og ha set på oss.... så veit ikk helt om det er til og anbefale... er svindyrt også... 800,- for en time.... Det ble kanskje litt bedre... men laangt i fra borte...! hm.. bortkasta penger....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 å en annen ting var at det var for jævlig vont....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå