fikk lite barn 23.08.07 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Hei. kom ut av dusjen og oppdaget at jeg blør. ikke mye men litt. vært mye sliten, kvalm og dårlig i det siste og jobben er et sabla stress fra begynnesle til slutt. Ble kjempebekymret nå!! Andre som har opplevd blødning så "sent"??
syngemamma Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Har dessverre ikke erfaring med blødning så sent, men hvis ikke det er etter samleie eller noe, ville jeg sjekket det.. friskt blod?
fikk lite barn 23.08.07 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 ja friskt blod og vondt i magen. uff.... blir ikke noe søvn i natt tror jeg... blir superstressa jeg..
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 kontakt legevakten. Så er du på den sikreste siden:)
benedicte&smiley Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 jeg mener og det... det er ikke bra om du blir stresset. bedre å sjekke det...
syngemamma Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Jeg ville absolutt ringt legen!!! Det ordner seg nok, men best å være på den sikre siden..
Janicღღlykkeligღღmammaღღtil 2ღ Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 på legevakta tar di deg inn med en gang hvis ikke ringer du til føden der du bor å ber om å prate med jormord! da får du en ultr for å se om alt er bra! lykke til å håper alt ordner seg! klem
VinterSol+2 Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 jeg hadde blødning i 14.uke eller noe. friskt blod, men ikke mengder. antagelig var dette fordi jeg var sliten etter reise. Har du vært mye stresset og sliten, så kan dette bare være en reaksjon på alt det presset du har lagt på deg selv. Det kan også være en såkalt "truende abort" som ofte kommer etter stress, da må du holde deg helt i ro en stund, og helst ligge, for å ikke sette i gang en abort. jeg ville nok sett an litt, fordi om du har feks spylt deg nedentil i dusjen, kan dette kombinert med stress være nok til at du begynner å blø. Så om det stopper fort, er det nok bare et blodkar/slimhinne.. men ta gjerne en telefon til legevakta likevel. godt å snakke med en lege! lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå