Gå til innhold

Hva pakker dere i?

Mi tesoro *220307* *101109*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på denne sykhusbaggen. Tar dere en vanlig stor bag? Eller ei stor veske???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tenkt til å ta en middels stor bag. Kommer an på hvor mye jeg skal ha med meg... Frykter det kan bli litt så tror ikke jeg får plass i noen veske... :)

Skrevet

Jeg har tenkt å pakke i en sånn liten trillekoffert, jeg. Mer praktisk enn en bag innbilder jeg meg :)

Skrevet

tenkte også på og pakke i en liten trillekoffert.. virker så mye mer lettvindt enn en bag.. men virker det litt jålete??

Skrevet

Tja, mulig det virker jålete, men her gjelder det å entre føden med stil :) hehe, neida, jeg bryr meg virkelig ikke om hva andre synes.Ser for meg det er både mer lettvint og behagelig, særlig når vi skal hjem. Med baby, hengemage og bryster i str DD-E, så gidder jeg ikke drasse med en svær bag over skuldra. Da skal jeg heller prøve å trippe så elegent jeg kan ut med engangstruse og superbleie - og trillekoffert :D

Skrevet

Trillekoffert, en liten en. Har ikke noe annet. Virker praktisk, kan jo låse den også..

Skrevet

Ja, får se om jeg ikke finner en liten bag jeg kan pakke i :)

Skrevet

Brukte middels stor bag sist gang,, tar en trillekoffert denne gangen..

Kom på at jeg hadde en sånn trillekoffert, så hvorfor ikke bruke den,, De er jo så lette å frakte med seg, og så rommer den faktisk mere enn den bag'en jeg hadde sett meg ut denne gangen...

Skrevet

tenkte på en mellomstor bag som æ fikk her i ellos ;P men så spørs jo om man får plass t d man har bynt å finne fram, blir liksom bare mer å mer ;) pluss stelleveske t babyen ;)

Skrevet

Trillebag. Med det som skal brukes under fødselen (energidrikke, rosiner, iPod osv) lett tilgjengelig i lokket :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...