Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Tenker da på denne sykhusbaggen. Tar dere en vanlig stor bag? Eller ei stor veske???
H med en prinsesse+ en i magen Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har tenkt til å ta en middels stor bag. Kommer an på hvor mye jeg skal ha med meg... Frykter det kan bli litt så tror ikke jeg får plass i noen veske...
MissAntrop Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har tenkt å pakke i en sånn liten trillekoffert, jeg. Mer praktisk enn en bag innbilder jeg meg
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 tenkte også på og pakke i en liten trillekoffert.. virker så mye mer lettvindt enn en bag.. men virker det litt jålete??
MissAntrop Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Tja, mulig det virker jålete, men her gjelder det å entre føden med stil hehe, neida, jeg bryr meg virkelig ikke om hva andre synes.Ser for meg det er både mer lettvint og behagelig, særlig når vi skal hjem. Med baby, hengemage og bryster i str DD-E, så gidder jeg ikke drasse med en svær bag over skuldra. Da skal jeg heller prøve å trippe så elegent jeg kan ut med engangstruse og superbleie - og trillekoffert
mamman til flere Skrevet 1. februar 2007 #6 Skrevet 1. februar 2007 Trillekoffert, en liten en. Har ikke noe annet. Virker praktisk, kan jo låse den også..
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. februar 2007 Ja, får se om jeg ikke finner en liten bag jeg kan pakke i
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Brukte middels stor bag sist gang,, tar en trillekoffert denne gangen.. Kom på at jeg hadde en sånn trillekoffert, så hvorfor ikke bruke den,, De er jo så lette å frakte med seg, og så rommer den faktisk mere enn den bag'en jeg hadde sett meg ut denne gangen...
Snufsa *født* Skrevet 2. februar 2007 #9 Skrevet 2. februar 2007 tenkte på en mellomstor bag som æ fikk her i ellos ;P men så spørs jo om man får plass t d man har bynt å finne fram, blir liksom bare mer å mer pluss stelleveske t babyen
Oi ..! Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 Trillebag. Med det som skal brukes under fødselen (energidrikke, rosiner, iPod osv) lett tilgjengelig i lokket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå