Gå til innhold

Flere som...


Mamman til Emil Andre

Anbefalte innlegg

har merket at barnet ditt begynner å bli redd andre mennesker, eller hvid du blir borte et lite øyeblikk så er det skrik med en gang???

Er lit spent på hvordan Emil blir å reagere på Søndag når pappan hans endelig kommer hjem.Hvert borte en mnd da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi har begynt slik, ser leppen kommer når det er noen hun ikke kjenner godt, men går heldigvis greit om jeg går unna litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd et par ganger, men da har det vært mange nye på en gang og så har han ikke sittet hos meg. Så lenge jeg eller sambo holder han så er alt greit og han er ikke redd for å bli holdt av andre eller at fremmede hilser på han, så lenge det ikke er mange om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tryggest på fanget til mamma'n - da er hun som regel veldig imøtekommende! Men kan av og til trenge tilvenningstid på folk med mørkt hår...rart siden jeg er ganske mørk selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benjamin har vært skeptisk til fremmede folk så lenge jeg kan huske. Han er ennå redd min far. Vet ikke hvorfor.Ikke har han briller eller skjegg heller. Generelt mannfolk er skremmende. Ellers er det greit hvis han ligger i vogna og hilser på folk eller om meg eller pappaen holder han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat fremmedangst, men idag var mormor barnevakt mens resten av hurlumheien var i svømmehallen:-) Da vi kom hjem var det ståk oppe, mormor hadde forsøkt å legge henne i seng - noe som ikke var populært. Men frøkna roet seg fort da pappaen tok henne, ja! Det var veldig godt å se - at hun roer seg like lett hos han som hos meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...