Gå til innhold

vellykket pappagave!

(-: Ida&Tilde sin mams :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den har jeg også kjøpt!!! Han fikk den i går, og ble kjempefornøyd!!! Kommentaren hans var: "Ååå! Jeg har lurt på om det fantes noen sånn!"

Jeg har smuglest i den selv også, og den er utrolig festlig!

Jeg kjøpte også "Verdens beste mamma" til meg selv, og jeg lå og lo så tårene trillet, og koste meg med boka i flere timer! Absolutt å anbefale begge to! De tar for seg sider ved svangerskap, fødsel og spedbarnstid som kanskje ikke alle andre bøker gjør, og de gjør det på en ironisk og humoristisk måte! Jeg syns bl.a. dette er en veldig god forklaring: "Babyen i uke 8: Den er ca like stor som en skrellet peanøtt, og ligner på en også." Enkel og grei forklaring til far! :)

Er også tilhenger av mammaboka's avsnitt: "stekeovnen og andre musikkinstrumenter du ikke visste du hadde..."

Løp og kjøp!!! (eller ønsk...)

Jeg kjøpte en bok som heter "Pappa for første gang" av Finn Bjelke til samboeren min i bursdagsgave, og den er jo bare hysterisk morsom. Sambisen ligger i sofaen og leser i den nå, og han bare ler og ler. Den kan virkelig anbefales!Har akkurat rettet på sminken etter et latteranfall med tårer av å ha lest litt i boka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...