Gå til innhold

Sjarmøren vil opp og kose om natta.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Noen som har gode råd? Sjarmøren er 5 mnd i morgen, og har alltid vært flink til å sove om natta. Han har vært oppe og fått mat to ganger om natta og da har han spist og gjort seg ferdig på 10 min. For en måned siden begynte han å våkne veldig ofte og vi fikk råd av helsesøster om å begynne med grøt da han er en stor gutt og sannsynligvis var sulten.

Nå spiser han en god porsjon grøt, frukt til dessert også pupper han etterpå der igjen sånn i 1900 tida før han legger seg. Men han våkner til stadighet. I natt var han våken og fikk pupp i 2200 tida, så var han oppe igjen i 2430 tida. Da sovnet han på skuldra mi før han kom så langt som til puppen, og klikket hver gang han ble lagt i vogga igjen. I 3 tida fikk han pupp, og i 5 tida var det opp igjen. Da skiftet jeg bare bleie på ham og la ham i vogga, så lå han og sutret og gråt litt før han sovnet og sov til 8.

Så hva gjør jeg i natt????? Han kan jo umulig være sulten så ofte? Har inntrykk av at puppinga er mer kos og at jeg blir brukt som smokk. Bør han bare få gråte og rase når han våkner også kun bli tatt opp til pupp sånn i 3 tida eller noe sånt?

gode råd mottas med takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har det vært noen netter her i det siste også, så jeg bråbestemte meg for å venne han til smokk. Han har ikke hatt så lyst på den tidligere, men med litt tilvenning så tar han endelig den! Så når han våkner nå så får han den, og han sovner igjen. Fra å småspise ca annenhver-tredje hver time, så spiser han skikkelig en-to ganger i løpet av 12 timer.

Smokken var altså løsningen her. Og en annen ting- jeg har begynt å gi han litt mme etter kveldspuppen siden han var litt mer sulten.

Skrevet

takk for svar.

Jeg har smokke baby allerede jeg da så den hjelper egentlig ikke før han selv finner ut at han skal ha trøst i det. Vil ikke tro at morsmelkerstatning er løsningen her siden han spiser grøt og dessert til han spytter det ut igjen, og så får pupp. Så jeg vet ikke.

Spørs om jeg bare får foreberede meg på en lang natt med the battle of wills ;) For jeg mistenker at det bare er kos, han spiser jo ikke ordentlig når han får tilbud om pupp om natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...