Myboy Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Nå har jeg prøvd å bli gravid i ca 5 mnd..men uten suksess. Kjøpte meg en EL-test og etter mine beregninger skal jeg egentlig ha eggløsning nå, men testen sier at jeg ikke har det, men samtidig har jeg slim fra skjeden som tilsier at jeg har eggløsning...og blir bare så oppgitt og forvirret.Prøver å få barn nr.2....nr.1 ble på første forsøk.. Skal man stole på disse testene eller slimet??????Skal jo være 99,9 % sikkert med testen.............?????????
2 søte små:-) Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Hei! Da er nok testen positiv om en dag eller to, iallefall er det sånn hos meg! Lykke til - håper den er positiv i morgen da!
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 LH-stigningen kan være så kortvarig at man av og til ikke rekker å få den med på en el-test har jeg lest. Derfor anbefales det å teste både morgen og kveld i den peroden man venter el
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 jeg har ofte slimet i nesten en uke før jeg får el, så det kan hende at kroppen din ikke slipper egget ennå det kommer nok skal du se. bare pass på å ha nok svømmere som venter på det du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå