Gå til innhold

HELT UTROLIG!!!

TPM m/baby i magen

Anbefalte innlegg

Har gått og ventet på mensen for å kunne ringe inn til IVF. Tenkte å ta en test i dag bare for å få litt fortgang i sakene slik at jeg kunne ringe inn i morgen før helga. Men gjett hva.. Jeg er gravid!!! Gravid tegnet kom fram på under ett minutt på CB digital. Er helt i sjokk jeg. Er jo glad, men etter 3 SA har jeg ikke så veldig tro på at dette skal gå bra.. Jeg hadde utskrapning i slutten av november så dette gikk jo raserfort i svingen... Mellom de to forrige SA ene gikk det 1,5 år. Derfor IVF.

Må ringe riksen i morgen. Jeg skal nemlig gå på progesteron tilskudd og fragmin(blodfortynnende) denne gangen. Egentlig hadde det vært greit å ikke vite at en var gravid de første ukene. Blir noen lange 3-4 uker for å kunne se om alt er bra...

Er visst litt utafor jeg nå...:)

Fortsetter under...

Gratulere så mye og velkommen inn til oss!:-)))

Håper virkelig at spiren sitter denne gangen slik at du slipper IVF.

Krysser fingrene for deg!!!

Ta godt vare på deg selv og prøv å nyt følelsen. Enkelt å si, men gjør et forsøk ihvertfall.

Lykke til videre!

Klemmer :o)

Oj! Gratulerer!!!

Skjønner godt at du er engstelig når du har vært igjennom 3 SA, men krysser fingre for at det skal gå bra denne gangen.

Jeg har veldig trua på progestron. Ei venninne av meg gjorde det etter 3 SA og 4 gangen hun ble gravid gikk det bra :) Nå er hun gravid igjen og tar ikke noen sjanser så skal gå på progestron (crinone) denne gangen også.

Lykke til!!

Klem

Annonse

Tusen takk fore oppmuntrende ord jenter:). Jeg har også forsåvidt tro på progesteron, men jeg gikk jo på det sist også.. men da var det helt tydelig fosteret som ikke utviklet seg så var vel noe alvorlig galt. Må jo bare ta det med ro og satse på at det går bra denne gang!

Jeg har bestemt meg for sykemelding i hvert fall fram ril første ul slik at jeg ser at alt er bra. Da vet jeg at jeg har gjordt alt jeg kan gjøre. da jeg er sykepleier på en tung akutt avdeling kan jeg ikke verge meg mot stress og tunge løft.. Føles litt feil da jeg har en god arbeidsmoral, men denne ganger må bare alle kluter settes til :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...