Tupsi Skrevet 1. februar 2007 #1 Del Skrevet 1. februar 2007 Ho er 10mnd og vi har ikke hatt noen som helst problemer med å lagt henne for kvelden de siste 3mnd men plutselig for 1 uke siden så begynte det,vi pleier bare å legge ho å stryke ho over panna og si sov godt og god natt og så sover ho. Men nå bare hyl skriker ho når vi prøver å gå ut av rommet,må sitte der med ho. Og da ligger ho bare å sutrer og tuller fælt og sånn holder vi på i 2 timer.. Ho er ikke syk,null feber. Tenkte først at det kunne være tenner men en hel uke da??!! På dagen så sovner ho så lett som ingenting.. Hva kan det være? Hadde satt pris på noen råd.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8047820-hjelp-dattera-mi-vil-plutselig-ikke-sove-p%C3%A5-kvelden-lengerbare-skriker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barcode Skrevet 1. februar 2007 #2 Del Skrevet 1. februar 2007 Hei! Høres ut som vesla her,plutselig har hun begynt å tulle både ved leggetid og våkne midt på natta for å holde det gående i flere timer.Hun har også holdt på sånn en uke.De andre i barselgruppa mi har opplevd akkurat det samme.Hun er forresten 10mnd.Etter en uke med det her har vi rett og slett ikke overskudd pga lite søvn om natta,så nå skal hun få prøve å finne ut av det selv.Hun skrek i 10 min når jeg la henne,gikk bare inn 1 gang fordi hun hadde reist seg.Og hun sovnet på egen hånd.Inatt gikk vi bare inn hvert 10 minutt og hun sovnet på egen hånd etter en drøy time,mot 2 til 2,5 timer de siste nettene.Akkurat som hos dere,hyler hun som besatt når vi går ut av rommet igjen.Jeg lurer litt på om det forstyrrer mer at vi går inn og ut av rommet..Men ,jeg er like usikker som deg altså... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8047820-hjelp-dattera-mi-vil-plutselig-ikke-sove-p%C3%A5-kvelden-lengerbare-skriker/#findComment-8048898 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå