mam <3 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Jeg blir helt oppgitt når jeg ser hvordan noen anonyme svarer folk på innleggene her. Det er jo helt utrolig! Det er jo nesten så man ikke tør å legge ut innlegg her i det hele tatt. Skulle ikke forundre meg om noen klarer å finne noe surt og kjipt å svare på dette også.! At det går an!
aprilspøk Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Som jeg skulle sagt det selv! Har vel lite å finne på, eller å si... Skulle holdt seg til kranglesiden. Der kan en provosere så mye en vil!
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Sånn blir det når enkelte tror at dette er en stor konkurranse i å være den beste mammaen. Fikk meg en merkelig kommentar selv i dag, på et innlegg der jeg spurte om alle babyer skulle hørselstestes. I utgangspunktet ikke så mye å krangle på, men noen ble tydeligvis forferdelig provosert av at jeg spurte.
mam <3 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2007 Ja det virker nesten sånn. Vet jo at jeg ikke skal la meg provosere men det er vanskelig å la være. Tror nå heller disse anonyme burde gå inn i seg selv ang. det å være en dårlig mor. Kan jo ikke være noe kos for barna å vokse opp med mødre som glefser og og er kjip hele tiden. Da ville jeg nok heller hatt meg selv som mor. =) Så det så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå