Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Noen som har klær av merket Polarn o pyret ?? Er det kvalitet, gode klær??
aprilspøk Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Ja, og det er skikkelig kvalitet! Litt dyrt, men er faktisk verdt det. Greitt å vite at det er litt store størrelser...
meg & to små vampyrer Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 jeg liker klærne fra Polarn O. Pyret. Om de slites fort vet jeg ikke, da lillegutt kun er 5 mnd og ikke klarer slite ut klær enda. men mye fint og tror nok kvaliteten er ok. Litt bedre enn h&m hvertfall;)
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Jepp, schnuppa har endel Polarn O Pyret klær. Er veldig fornøyd, god kvalitet og fine klassiske klær :-) Ikke de sprekeste klærne i gata, men god passform til aktive krabater og de holder seg fine tiltross for mange runder i vaskemaskin og tørketrommel..
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Har sett de har hatt mye fint!! Men nå finnes det jo så mange forskjellige merker at det ikke er enkelt å finne fram....
Murmeline Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Min erfaring fra buksene er at de er utrolig store i str, mens bodyene er mer normale. Har et sett i str 50, endte opp med å kjøpe en maken body i 62, for buksen passer enda.. Snuppa mi har litt korte ben, men ikke sååå korte.
2nj♥ Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Ja, er veldig fornøyd med det vi har derfra. God kvalitet og god passform i tillegg til at det er mye tøft
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Får man bestilt disse klærne på nett??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå