Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har klær av merket Polarn o pyret ?? Er det kvalitet, gode klær??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og det er skikkelig kvalitet! Litt dyrt, men er faktisk verdt det. Greitt å vite at det er litt store størrelser...

Skrevet

jeg liker klærne fra Polarn O. Pyret. Om de slites fort vet jeg ikke, da lillegutt kun er 5 mnd og ikke klarer slite ut klær enda. men mye fint og tror nok kvaliteten er ok. Litt bedre enn h&m hvertfall;)

Skrevet

Jepp, schnuppa har endel Polarn O Pyret klær. Er veldig fornøyd, god kvalitet og fine klassiske klær :-) Ikke de sprekeste klærne i gata, men god passform til aktive krabater og de holder seg fine tiltross for mange runder i vaskemaskin og tørketrommel..

Skrevet

Har sett de har hatt mye fint!! Men nå finnes det jo så mange forskjellige merker at det ikke er enkelt å finne fram....

Skrevet

Min erfaring fra buksene er at de er utrolig store i str, mens bodyene er mer normale. Har et sett i str 50, endte opp med å kjøpe en maken body i 62, for buksen passer enda.. Snuppa mi har litt korte ben, men ikke sååå korte.

Skrevet

Ja, er veldig fornøyd med det vi har derfra. God kvalitet og god passform i tillegg til at det er mye tøft :)

Skrevet

Får man bestilt disse klærne på nett??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...