Gå til innhold

Babykino mandag 12?


Gjest

Anbefalte innlegg

De viser på Saga i Oslo da "som små barn", skal visst være en veldig bra film. Noen som har lyst å bli med? Dro alene på kino mandag, var litt stusselig, så koselig om noen slenger seg med:-) Koselig å bli kjent med noen nye og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titta litt på det og det hadde vært gøy å prøve det.

Bor ikke i Oslo, men på Blaker, men å komme meg til Oslo til 1300 en mandag skal jeg nok klare. Problemet nå for tida er jo at unga våre skal ha varmmat. Men jeg kan jo ta med en banan og en brødskive på dagtid eller bare gi han fra glass som de kan varme opp på en cafe etter kinoen ;)

Skal tenke på det.

Har du Hilde ett større bilde av jentene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge inn litt flere bilder under profilen min, jeg. Jeg bor selv på Kløfta nå, så pleier å ta toget slik at jeg er der 11. Hadde vært kjempe koselig om du blir med, er bare å si fra til meg når det nærmer seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kunne kanskje tenke meg å bli med... :o)

 

Mammaen til Jørgen: De har mikro i kiosken på kinoen. Og du kan gå inn og ut av kinosalen så mye du vil! Så det er bare å stikke ut når som helst for å varme maten!! Kjempegreit!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig om dere blir med, bare send meg en melding før så kan vi jo avtale å møtes:-) Kan dytte den opp igjen når det nærmer seg, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det trengs nok ikke mat føre kl 3-4, han kan få banan under filmen. Blir nok mye ståhei da ; ) Blir gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...