Gå til innhold

flere som ikke kjenner liv enda?uke 19.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå inn i min 19 uke(18 fullgåtte)og kjenner enda ikke noe liv..men det er jo bare 2 uker siden jeg hørte hjertelyden,har jo vært 3 ganger på ul allerede,så det er jo en baby som styrer fælt der inne:) ALLE sier de kjenner liv tidligere med nr 2,men d gjør ikke jeg..Nå ska det sies at jeg er lang da,og bærer de langt inn mot ryggen..noen flere i samme situasjon??Føler ALLE kjenner liv i uke 12-13 her:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, tror ikke du trenger å være bekymret. Jeg kjente INGEN liv før uke 20.. Jeg blei også veldig bekymret da det virket som om alle her kjenner det sååå tidlig...Nå er jeg snart 22 uker og kjenner litt hver dag..Men det er ganske svakt.. Det kommer nok veldig ann på hvordan livmoren ligger.. Gleder meg til samboer kan kjenne spark på utsiden, og håper det skjer snart:)

Føler også at alle har vært på ultralyd mange ganger, hvorfor det?? Har bare vært en gang jeg..er det ikke det som er vanlig?

Skrevet

Ja jeg føler ALLE kjenner liv tidlig med nr 2 altså:( men men,det kommer nok!!Grunnen til at jeg har vært på 3 uk allerede,er at jeg har mistet mange ganger,og sist hadde jeg exu da,så derfor..Skal på den ordinære ul i neste uke,gleder meg vilt:)))

Skrevet

Heisann!

Forstår godt hva du mener. Er selv 22 uker på vei og kjenner fortsatt lite (såvidt på kvelden). Trøster meg med at jeg kjente lite sist (morkaken ligger visst i forkant både da og nå) og at jeg kanskje slipper disse fotballsparkene lanngt oppi ribbena :-)

Spiller sikkert en rolle at du er lang som du sier. Så lenge du vet at alt er bra, får vi bare smøre oss med tålmodighet.

Skrevet

hei du.

Er i uke 20 og kjenner heller ingenting enda. Syns det er litt kjipt, særlig siden "alle" her lissom kjenner så tidlig..

Men det kommer vel:)

Skrevet

Takk for svar alle sammen:) Godt at jeg ikke er "alene" da,hehe..Blir sååååå misunneli av at folk slenger ut tråder her om KJEMPE spark i uke 13 å sånn:/ men kansje det ikke er en fotballsparker denne gangen da:)

Jaja,skal uansett på UL den 9 feb,da får vi SE lille bullen da,hehe....

Skrevet

ikke for å være frekk, for noen KJENNER faktisk liv så tidlig..

men enkelte tar faktisk feil også. kjenner luft i tarmene og tror det er bevegelse og sånn.. sier iallefall legen her..

Så ikke fortvil, du er absolutt innenfor normalen!

:)

Skrevet

Begynner på uke 18 i morgen, med andremann. Har ikke kjent liv ennå. Men vært på UL og hørt hjertelyd. Tror dette er helt vanlig, men må innrømme at jeg blir litt utålmodig, særlig når jeg leser om førstegangsfødende som har kjent liv i seks uker alt..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...