Gå til innhold

Hvorfor er alle så skeptiske til reductil? Hva er gale med disse tablettene?


Ole`s mamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja., det lurer jeg også på...er det ikke bare å prøve å gå på dem, og merker man at man ikke tåler det, eller får sinnsyke bivirkninger, så stopper man. kan vel ikke dø av dette? er jo en god hjelp på vei disse pillene om man ikke klarer det på noen annen måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er på grunn av bivirkningene. Tror de er skumle, ville ikke prøvd dem. Anbefaler istedet xenical...men aller mest Fedon Lindberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det folk flest er skeptiske mot, er at enkelte skaffer seg disse pillene over nett og ikke har noen oppfølging hos legen. For å i det hele tatt få disse tabelettene må man testes nøye, for de kan være farlige dersom man i utgangspunktet har høyt blodtrykk. Deretter skal man følges opp hver 14 dag i tre mnd og deretter en gang i mnd. Det er ikke altid man feks merker det selv dersom blodtrykket stiger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått på reductil nå i ca 3-4 mnd. Litt av og på sidende er så himla dyre. De er jo godkjente å jeg fikk de av legen. Har gått ned 6 kg og er fornøyd med tablettene. Ikke hatt noe problemer. Ta opp en bruksanvisning på neten hvilket som helst annet preparat å les om alle bivirkningene der. Er nok dødelig det meste........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste artikkelen du la ut link til. Men du er vel klar overt at i de fleste europeiske land, blandt annet italia der de siste hadde dødd, er ikke reductil reseptbelagt? Dvs at folk tar de uten å sjekke seg hos legen først. Og det er helt klart farlig. Jeg spurte legen min, og og i følge han, har vi ikkke hatt noe dødsfall med reductil her i landet pga de forholdsreglene som blir tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du er vel klar overt at i de fleste europeiske land, blandt annet italia der de siste hadde dødd, er ikke reductil reseptbelagt? Dvs at folk tar de uten å sjekke seg hos legen først. Og det er helt klart farlig. Jeg spurte legen min, og og i følge han, har vi ikkke hatt noe dødsfall med reductil her i landet pga de forholdsreglene som blir tatt.stella polaris

----------

 

At vi _ikke_ har offisielle dødsfall her i Norge har jo en soleklar årsak:

 

Ta bare en titt på denne debatten......

Hvor mange fjols er det ikke her som skryter av at de bestiller alle mulig slags slankepreparater ulovlig fra nettet..........

 

Og hvor mange skjulte dødsfall tror du ikke at det er også her til lands??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er en grunn til at de er på resept. Har ikke prøvd de selv men mamma prøvde de. Hun måtte kutte de ut, for blodtrykket steg og hun ble skikkelig dårlig form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...