Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en jente på 2,5 år som vanligvis er veldig blid og grei. I sommer hadde hun et "anfall" av trassalder, men det roet seg. Men nå sliter vi hver gang vi skal hente i barnehagen. Hun slår seg helt vrang, hyler og skriker. Er helt svett når vi kommer hjem. Men det gir seg så snart vi er ute av barnehagen eller kommet hjem. Det er fryktelig slitsomt, noen som har opplevd det samme og kan gi oss noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det samme problemet med vår datter på 3 år. Hver gang jeg kommer og henter henne blir hun helt vill. Skriker og hyler. Roper at ho vil at pappa skal hente henne. Jeg er helt fortvilet og vet ikke hva jeg skal gjøre heller. Jeg har ikke noen tips å komme med for jeg er like fortvilet selv. Har også en baby på 6 mnd som er med under henting. Jeg er også helt svett når vi kommer hjem. Har spurt litt rundt om hva jeg kan gjøre, men har ikke fått noen gode tips ennå. Så nå har jeg begynt å la være å si noe til henne når hun begynner med raserianfallene, tar henne med meg og setter ho i bilen og kjører hjem. Dere skal vite at dere ikke er alene.

Skrevet

Det er godt å høre at vi ikke er alene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...