Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 har bare kikka litt på tvillingvogner/duovogner. har en på snart 2 år, og har nestemann i tankene! :-) vil ha vogn så storebror kan sitte å slappe av litt også, når vi er ute å triller! det er bratt her vi bor, så det er for mye å forlange at han som 2 1/2-åring skal gå turer på de små beina sine... veldig få tvillingvogner jeg synes er fine egentlig, og har også sett på phil&teds, den som kan være singelvogn også... synes den er ok, og er jo kjempefint at den kan være EN vogn også... sånn på sikt liksom... men litt dum vogn også... hehe!!! easy walker duowalker sky synes jeg faktisk ser litt snasen ut! :-) prøv å finne litt info om vekt og str sammenlagt osv... men finner ingenting... noen som har denne, og kan si sånn ca mål og vekt? og om den er fin for to med 2-3 års aldersforskjell!? hvis det blir så vi trenger tvillingvogn, så har jeg veldig lyst på denne! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 jo der fant jeg at understellet veier 13 kg... men er det bare understellet? eller er det hele vogna tro? 75 cm bred... hvor brede er egentlig vanlige single vogner?! vi har teutonia spirit s3 fra før...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Å, husker ikke det i farta... Ca 6000 (plus minus), men husk at hardbagen til denne tvillingvognen blir en del smalere enn til en singlevogn...
katrine har fire gutter Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Gå inn på google og søk på easy walker. Kommer opp flere treff med mål, vekt, forhandlere og pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå