Gå til innhold

Lurer!!!! Noen som hvet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!! Har hørt at om man stadig tømmer seg hyppig,flere ganger om dagen så er dette et tegn på snart fødsel,,,,,har også hørt at når det kommer melk i strie strømmer er det like før....er dette mulig eller??? er i uke 35 nå og dritt lei for ¨si det sånn.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har stadige doturer, og har hatt det lenge nå... Enda bare i uke 33, så regner ikke med at det er noe i gjære på en stund, nei :-)

Skrevet

...Eller det kan være et tegn på at du har et sunt inntak av væske i løpet av dagen. Da skal man nemlig også late vannet ganske ofte. Særlig hvis babyen ligger med hodet ned og presser litt ekstra på blæra ;)

Kjipt å være lei så tidlig. Selv er jeg 39+5 i dag og kjenner at jeg i og for seg er klar - uten å være utålmodig. Det er vel bare å innse at h*n kommer når h*n er klar. Tenk på at hvis du hadde født nå, hadde babyen faktisk vært prematur, og det er ingen av dere tjent med.

Håper du klarer å nyte de siste ukene, og lykke til :)

Skrevet

det kan også være ett tegn på urinveisinfeksjon. har det for andre gang på noen uker nå...=(

Skrevet

Åh! Jeg håper hyppige dobesøk og melk (har i tilegg ømme pupper) er et tegn på at fødsel er på vei! Har hatt begge deler de seneste 3 dagene. Hadde ingen av delene før det. Da sleit jeg med forstoppelse og puppene var helt "vanlige"

Skrevet

Jeg har fått på dass hele natten siden tidlig i svangerskapet. Nå er jeg oppe hver time og tisser (er i uke 34)

Kommer til å måtte tisse ganske ofte jeg da om dette skal stemme for meg.

Jeg holde forresten på å bli gal på ordentlig av å måtte stå opp hver time for å tisse. I dag gråt jeg faktisk en skvett:)

Alle prøvene mine er nok fine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...