Gå til innhold

Ammepute

Lykketroll med 2 småtroll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker dere ammepute?

Har fått veldig lyst på det i det siste.

Hvilken har dere, og er dere fornøyde?

Lurer på å kjøpe den fra Baby Dan...

Noen som har denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte ammepute i ca en uke (første uken), så fant jeg ut at det var mye greiere å ha babyen i armkroken i stedenfor;-) Har aldri brukt den etterpå.... (hun er nå 5 mnd)

Skrevet

Jeg kjøpte ammepute og det var et realt bomkjøp. Prøv på hs eller sykehuset først og se om du liker den. Lykke til med ammingen:-)

Skrevet

Jeg er super fornøyd med ammeputen! Et av mine beste kjøp! Kjøpte min på barnas hus.

Skrevet

Hadde Sissels ammepute, brukte en mnd. Hun ville ikke lige på den:)

Skrevet

Jeg kjøpte en ammepute, men byttet den etter første gangs bruk... Den var formest som en hestesko, men sidene var alt for lange på en måte, så de stanget i stolryggen sånn at det ble en stor glippe mellom magen min og puten. Det endte selvfølgelig med at bebisen ble liggende nedi der... helt håpløst. Så mitt råd er i alle fall å prøve ammeputen før du kjøper den. Hold den opp rundt livet (der du skal ha den) og sjekk at den ikke stikker ut bak ryggen din. Vet ikke om dette ble så god forklaring men....

Jeg endte opp uten ammepute og har ikke savnet det. Men det er nok en smaksak ;o)

Skrevet

Jeg kjøpte en til 130 kr på Kid. Det var ikke så dyrt og bra var det, for etter de første ukene slutta jeg å bruke den. Det blei så mye styr for meg... men der hadde de hvertfall billige:)

Skrevet

jeg bruker ammepute, vet ikke merket men er kjøpt på reflex... er ikke baby dan, den likte ikke jeg..... ammeputen er en go venn.. bruker den hele tiden

Skrevet

Jeg har brukt ammepute fra Babydan, og synes den er helt fantastisk!!! Brukte den fra vesla ble født og frem til ca 8mnd. Da var hun blitt så stor at det var enkelt å amme uten. Brukte tvillingstilling til ammingen (da får babyen bedre tak) pga ammetrøbbel, men ble etterhvert fortrolig med "madonna" posisjon på puten også. Ett av de beste kjøpene her i huset!!!

Skrevet

Henger meg på under her, har prøvd å bruke den noen ganger, men så mye letter å ikke bruke den da. Blir så varmt og altfor høyt med ammeputa synes jeg. Mini er straks 6 mnd nå

Skrevet

Har også ammepute fra Babydan og er kjempefornøyd. Den "ligger seg til" etter hvert, er litt tykk til å begynne med.

Ammet så lenge om gangen at det var en nødvendighet og en befrielse for meg å ha den:-) Brukte den i 4 mnd.

Skrevet

Jeg har en ammepute som heter First freebag. Den er jeg kjempefornøyd med. Lett å ha med rundt og kan også brukes som sitteunderlag, stellematte mm. Sjekk den ut på: http://www.freebag.no/. Den koster ca. 750 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...