Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt snakk om fødeansikt, at man blir litt oppblåst rett før fødsel pga ekstra vann i kroppen. Hva kommer det av at? Hvor lang tid før fødselen sånn cirka dukker dette opp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er det jeg har.Men jeg vil heller kalle det gravid ansikt.Det har jeg hatt siden jul og jeg har termin neste fredag...Får rund og god nese bla.

Skrevet

Mamma spurte meg om jeg hadde mye vann i kroppen i dag, for jeg var trillrund i ansiktet, påsto hun :) -Vi sees omtrent hver dag. Jeg har fortsatt 70 dager igjen, så jeg får jo håpe at det drøyer bittelitt til da.

Skrevet

Ha ha.. flire litt her no...

Det e derfor altså.

Syns plutselig ansikte mitt har forandra sæ sånn di siste 14 dagan.. Men har liksom ikke klart å sette fingern på ka som e endra.

Ser at det e kommet ei lita dobbelthaka... Men kinnan e liksom ikke blitt større egentlig.. Det har liksom bare skifta litt form.

Har termin på tirsdag æ..så da e det vel gravide ansikte mitt som e kommet fram da :))

Skrevet

Føde ansikt kommer av at du har mye vann i kropen og at du rett og slett er klar for fødsel...

Kommer vel rundt 1 uke til 1 mnd før du føder...

Jeg fikk det litt etter 3 uker før jeg fødte...

Du blir litt sånn pløsete i ansikte... Jeg så helt jælig ut...

Slapp av det går fort over...=o)

Lykke til....

Snill

Skrevet

Huff, man ser det i hvertfal godt på bilder. . Jeg ønsker egentlig å ha noen bilder av meg selv med mage, men ... Sletter jo omtrent alle for jeg ser ut som en hval og ligner ikke meg selv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...