mammatil2flotte Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 bihulebetennelse, sår hals og feber. Var til legen i dag og fikk pencilin. liker ikke å ta medikamenter når jeg har knøttet i magen.... Tar dere nesespray og paracet når dere er graavide og syke???
Leetha Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 tatt paracet to tre ganger. prøver å holde meg unna nesespray men når den er tett tar jeg litt før leggetid så jeg får sove. og bruker da sønnens min sin, 1-10 år, funker like bra for meg den. Er vel rhinox nesespray man ellers skal bruke under graviditet. en gang i blant trur jeg ikke skader, spes når man er over 12 uker mener jeg
yret Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Jeg er også syk - har lungebetennelse - og har fått skrevet ut antibiotika av legen. Jeg bruker paracet for å dempe feberen og Zymelin nesespray. Nesesprayen fikk jeg anbefalt av apoteket, og i pakningsvedlegget står det at den er ufarlig for gravide. Jeg er heller ikke så glad for å bruke så mye medisiner når jeg er gravid, men vi må jo tross alt kunne stole på legen. God bedring!
VinterSol+2 Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 ta saltvannsløsning i stedenfor vanlig nesespray. funker like bra og er ikke skadelig. Paracet kan du ta, men i små mengder og ikke ofte. Penicilin regner jeg med at du har fått en type som ikke er farlig for baby, så bare pass på å fullføre kuren, så du er sikker på at du blir kvitt bakteriene! god bedring! Ikke noe godt å være syk!
mammatil2flotte Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2007 Takk for gode råd!! Godt å få syte litt!! :-) God bedring til dere andre som er syke og!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå