Gå til innhold

Hjelp! Blødning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det ikke trenger å bety noe galt, men jeg blir jo redd. Oppdaget nå at jeg har blødd litte grann. Er snart i uke 6, og har ikke blødd noe før nå. Hatt litt vondt, en slags sprengende følelse av og til helt siden testen ble positiv. Hva skal man gjøre hvis man blør? Når bør man kontakte lege? Er vel ikke så mye de kan gjøre, mister man så mister man.....Vil ikke miste, har slitt så mye og betalt så dyrt for å bli gravid (6 turer til Stork klinikken i Danmark).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt vanlig med litt blødninger! Men er du usikker ville jeg ha kontaktet legen!!!

Lykke til!

Skrevet

Prøv å slappe av. legg deg ned .. ring legen i morgen.. jeg er 5+4 og blødd i ei uke og hcg verdien stiger..

Ring legen i morgen og be om en blodprøve så ser du hva den sier..

Lykke til... det behvøver ikke bety slutten dette her.. klem

Skrevet

Tusen takk for svar. Er sikkert greit å få snakket med en lege i morgen, så slipper man å være redd hvis alt er bra.

Skrevet

hadde ringt i dag hvis jeg var usikker,,,,

Skrevet

Vi ringte til legevakten (som jeg fra tidligere ikke har noe godt inntrykk av...). De sier det samme, at det er ikke så uvanlig og helst går bra. Er jo ikke noe særlig de kan gjøre til eller fra såvidt jeg forstår, så det er vel bare å prøve å roe seg ned og se det an litt og håpe det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...