Gå til innhold

Planlegger er redd....blødning......

Anbefalte innlegg

Selvfølgelig måtte det skje noe rart nå, som alt var så bra. Vet at blødning ikke nødvendigvis trenger å bety at noe er galt, men direkte avslappende er det jo ikke da.....Får vel bare se hva som skjer utover kvelden, og evt ta kontakt med lege i morgen...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8047066-planlegger-er-reddbl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, ja det er ganske nervepirrende å gå gravid, og blødninger hjelper jo ikke akkurat. Litt blødninger er helt normalt, etter hva jeg har lest og hørt. Så det trenger absolutt ikke bety at noe er galt. Men det kan likevel være greit å kontakte lege, så slipper dere å gå og bekymre dere. Krysser fingrene for at alt er som det skal!!

Klem fra

Takk for svar. Vi ringte legevakten, og de sier det samme som deg, at det ikke er så uvanlig og ikke trenger å være farlig. Får vel se an til i morgen hva som skjer, og evt ta en tur hvis det fortsetter. Ikke noe moro dette her.....Er så redd det skal gå galt, da tror jeg det rabler for meg!

Off da. Men henger meg på den at det ikke trenger å være negativt. Kontakt lge i morgen, så slipper du å bekymre deg mer en du trenger.

Min bestevennine opplevde det samme som deg da hun var gravid, og 10 jan. fødte hun en frisk gutt. Lykke til. Krysser fingrene

Hei kjære dere!

Blødninger er veldig vanlig!

Det kan komme av livmora som utvider seg, at slimhinnene er MYE mer sårbare når man er gravid, eller morkaka som også kan også blø.

Vet det er veldig vanskelig, men tenk og håp og tro på det beste!

Det er ingen fast praksis på om man får UL så tidlig eller ikke, men dere kan jo eventuelt ta en tur på Majorstuaklinikken, der kommer dere inn på dagen. (husker ikke helt hvor langt dere er kommet nå, men man kan ikke se hjertet slå før uke 6-7 mener jeg å huske)

Jeg hadde blødninger 2 ganger, var livredd, men det var helt ufarlig!

Krysser alt jeg har og tenker på dere!

Annonse

Så deilig å høre!

Jeg fikk beskjed om å ta det med ro noen dager, ikke gjøre noe som kunne være fysisk belastende og gjerne ligge på sofaen. Nyt en rolig helg sammen, man kan jo gå på noen digitale visninger på finn.no og drømme seg inn i fremtiden...snart er den nåtid!

Har tatt det ganske rolig i dag, og nå er det helg. Blør ingenting i dag, og det var bare såvidt det var i går så nå er jeg ikke så redd lenger. Kjøpte en festlig smokk i dag, måtte bare legge til en S, så ble det riktig. Se i albumnet mitt!

Ja, den pysjen falt vi for med en gang vi så den. Kjøpte den faktisk før jeg ble gravid, det var sånn MÅ ha den, bare MÅ ha den!

Smokken har jeg fikset litt på selv, det sto egentlig bare I love mama, så jeg tok en permanent tusj og skrev på en S jeg!

Så bra at alt går bedre nå. Uff, det er jo skummelt når sånnt skjer, men heldigvis går det ofte bra:)

Så stilig smokk. Hvor kommer den fra. Må ha sånn til junior!

Så på sånn pysj før jul. Hadde kjøpt en liknende i København i sommer, til et vennepar av oss som fikk ei storkejente nå i januar. Kjøpte den på Nørrgaard på strøget, så den kostet "bare" fire ganger mer enn Lindex sin. Og så er de bortimot klin like. Slo handa i panna da ja...... De er kjempefine! Og så passer de liksom både til jente og gutt.

Masse lykke til vidre. Kos dere.

Annonse

Akkurat den smokken fant jeg på Barnas Hus. Hvis du ikke bor i nærheten eller skal dit, så kan du bestille smokker på www.navnesutten.dk

Der kan man skrive andre ting enn barnets navn, f.eks I love my Moms, som jeg tenkte å gjøre. Var inne på siden og testet, og det er plass til å skrive det! De har dessuten fått mange nye, stilige farger nå, pakke med svart/hvit/gjennomsiktig blant annet.

Tusen takk. Her i huset kalles medmor "dadda". Finner jo aldri noe med den skriften. Hu har bursdag i mars, så nå skal jeg jammen ære henne med en spesialdesignet sutt til junior. Da blir hun nok glad. Lagde hettegenser til henne før jul hvor det sto: verdens beste dadda. Det var stor suksess kan man si.

Så koselig! Det er viktig å sette litt fokus på at begge er like mye mammaer, selvom det er den ene som har født tror jeg. Vi har ikke snakket så mye om hvem som skal kalles hva ennå, men vi har jo god tid til å tenke på det ettersom jeg bare er i (snart) 6. uke. Det går jo egentlig ganske fort dette her, i allefall myyye fortere enn å vente på eggløsning og i allefall fortere enn å vente i tiden fra eggløsning til IKM! Tok bilder av magen min i dag, men den er bitteliten ennå. Gøy å ha bilder av hvordan den var før den begynte å vokse også synes jeg. Kanskje blir den seg aldri lik igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...