Randine + 2 små Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Åhhhhh.....hadde en MA/SA for to uker siden, og jeg er så utålmodig etter å komme inn i normal syklus så vi kan prøve igjen!!!! Jeg ble gravid rett etter pilleslutt forrige gang....men prøver å holde forventningene litt nede nå så jeg ikke skal bli så skuffa hvis det tar tid.... Men det jeg tenker på nå er at tenk om jeg får EL i helgen? Kjæresten kommer i helgen (vi bor 3 timer unna hverandre pga jobb), og hadde jo i utgangspunktet tenkt å vente til jeg hadde hatt en normal mens.....men nå begynner det å dukke opp tanker om at hvis jeg tester EL i helgen når han er her så kaster jeg bort tid..........hmmmmmm. Litt desperat kanskje? ;-)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Jeg ble gravid etter SA før mensen kom så det er meget mulig:)
Randine + 2 små Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 Ja...men fikk høre at jeg burde få en normal mens først, for det var litt større risiko for SA/MA igjen hvis en hoppet rett på. Men det virker som det blir anbefalt litt forskjellig! Synes det er litt vanskelig å vite hva som er mest riktig å gjøre....hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå