Gå til innhold

Interessert i siste nytt med sønnen min?


Benni-min

Anbefalte innlegg

Fikk besøk av fysioterapeut, og han synes det gikk så fint nå. Klarer å få hodet litt mer framover og mykner i kroppen. Klarer å få beina mer opp når han ligger på ryggen og alt. Som jeg pleier å gjøre når hun er her, snakket jeg om KISS og hvor mange likhetstrekk han har med det jeg leser på nettet. Hun begynner også å tenke på dette og henviser han til en almennterapeut.

Så skal Benjamin legges inn på sykehuset på tirsdag.Da skal han visst sjekkes ut for vannhode. Nevrolog skal visst se på han og så skal han i narkose og ta MR på onsdagen. Forhåpentligvis kan almennterapeuten sjekke han ut på tisdagen før vi går til sykehuset. Fysioterapeuten sa bare at jeg ikke skulle nevne dette på sykehuset, for de har ingen tro på det. De vet ikke hva KISS er engang. Så nå begynner ting å skje. Kanskje det kan begynne å gå framover nå med Benjamin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at noen tar dine antagelser om Kiss på alvor da! Blir bra å komme igang nå og bli "ferdig" med det:) Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det endelig skjer noe iforhold til hvordan dere har hatt det! Det er godt å endelig kunne henge det på en "knagg" også :)

Masse lykke til på tirsdag/onsdag! Og krysser fingrene for en snill og flink lege som finner ut hva det er, og ikke bare tøyser!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det endelig er noe på gang! Det er så utrolig viktig å bli hørt, mammaen min har styra og strevd mye for å få rett hjelp for broren min, han har ADHD. Er nå 24 år, men da han var liten var det ikke så mye snakk om ADHD og diagnose.- da ble han heller sett på som en rampunge !!

Masse lykke til fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det endelig skjer noe! Fint å iallfall kunne få noen svar snart, slippe å leve i uvissheten. Skal krysse fingrene og tenke på dere, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og lykke til fra Nora og meg også:-) Husk å spørre mye om det er noe du lurer på - ikke noe er for dumt å spørre om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at det går fremover:-)

Kan tenke meg det var en lettelse å treffe på en som tok deg på alvor!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint å høre at det endelig er noen som tar deg på alvor. Så lenge allmennterapeuten ikke gjør noe som går på tvers av det legene på sykehuset ønsker å gjøre, så kan jeg ikke skjønne hva som skal være så galt med å få en sjekk der også. Håper du får komme dit allerede på tirsdag!!

 

Masse lykke til! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...