snull Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Hun biter og biter i puppen min ;(, og hun har MANGE tenner både oppe og nede! Hadde en periode for 3-4 mnd siden hvor hun bet meg mye, men så sluttet hun helt etter at jeg sikkert hadde skremt vettet av henne meg hylene mine.(for det er jo virkelig vondt)! Men nå er hun startet påan igjen! ingenting hjelper..hun bare ler tilbake til meg! ååhh, blir så frustrert....også er det jo så vondt! Vil liksom ikke pakke bort puppen heller, for hun vil kun ha(vil kanskje ikke lengre nå da)morgen og kveld, og da blir det jo plutselig null pupping.......! Hmm, kanskje det er meningen at vi må slutte av nå....hadde håpet vi kunne få en fin avslutning på dette strevet...., men, her i huset er det jo ikke jeg som bestemmer lengre....;-)
Murmeline Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Kan det funke med akkeskjold tro? Vet dette ikke er optimalt for mengde, men hvis det nærmer seg ammeslutt, er det kanskje ikke så farlig lenger? Ville tro at et skjold beskytter litt hvertfall..
snull Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 ja tidligere prøvd å amme med skjold, men da nekter hun plent å ta puppen. Er snart 9 mnd, så det er jo ingen krise...,men litt synd da.....
Allean, Fia og lillebror Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Jeg vet at svigrinna mi kløp den første datteren sin i kjaken når hun bet under amming. Ikke kjempe hardt altså. Men litt sånn at hun kjente at det ikke var noe godt. Vet ikke helt om jeg tør det selv altå, men det virket i alle fall for henne. Ungen sluttet og bite etter et par tre ganger.
aprilspøk Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Når hun biter så trekk henne inn mot deg og ikke fra deg. Det gjør at hun blir gravd inn i puppen din, og må trekke hodet tilbake for å få luft. Etter noen få ganger, finner hun kanskje ut at det er ingen vits.. Fungerte på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå