Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 jeg har kikka på easy walker sky nå, og den synes jeg er finere enn oth! :-) skulle jeg ha kjøpt ny vogn i dag, hadde jeg kjøpt den, uten tvil! inne på tanken om å kjøpte den om vi skal ha bebi igjen nå, men da som søskenvogn! :-)
L.april Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Heinn, Jeg står også mellom de to valgene der... synst ikke det er enkelt, men må snart bestemme meg nå! Har hørt masse positivt om oth og litt om easy walker, men den er vell kansje ikke så kjent som oth`en. Synst Igrunnen Oth er litt finere og tror kansje jeg går for den. Skal å prøve litt i helgen, så får vi se Lykke til med vogn valg- Uansett er de de 2 vognene jeg synst er finest!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Jeg kan ingenting om OTH, men Easy walker Sky kan jeg endel om... 9 kilo lett å legge sammen blir liten sammenlagt stor og god bag som er lett å ta av og på kan få adapter til Maxi Cosi Ryggen kan legges så og si flatt tittelue for mor i kallesjen kan fåes i mange friske farger en lett og stabil vogn Koster ut denne uka 4199,- hos Barnas Hus inkl hardbag...
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #7 Skrevet 2. februar 2007 OTH. Veldig fornøyd med vår. Og synes den er finere enn Easy Walker.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 2. februar 2007 #8 Skrevet 2. februar 2007 Vi har OTH, syns det er en skikkelig god vogn og kan anbefale den på det varmeste! Har ingen erfaring med Easy Walker, men har forstått at den er ganske lik OTH!
-Bobsi Skrevet 2. februar 2007 #10 Skrevet 2. februar 2007 http://www.nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=429925&highlight=Easywalker Sjekk ut denne. Jeg liker OTH bedre utseendemessig, men den blir veldig lang sammenlagt, 105cm, i motsetning til EWS
mammmamia ** Skrevet 2. februar 2007 #11 Skrevet 2. februar 2007 Enig med Bobsi, liker også OTH utseendemessig mye bedre enn EW (synes fotbrettet på EW ser helt snålt ut), og så har OTH mye bedre fjæring, EW er litt stiv, men har større babybag igjen... Vanskelig å velge altså, men jeg har OTH og ville nok gått for den igjen om jeg måtte velge akkurat nå :-)
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2007 #12 Skrevet 2. februar 2007 Takk for svar;O) Bobsi tusen takk for bilder,der fikk jeg se de sammen og det gjorde det mye enklere! Takk HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå