Gå til innhold

hjelp meg jenter!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt å ha like store smerter ved eggeløsning som ved full menstruasjon.?Har aldri hatt så vondt noen gang.Verk i ryggen smerter i eggstokkene å stråling ned i beina.Kjennes akkurat ut som jeg har full mens.Syklusen har vært rar denne mnd.Pleier ha mye utflod men nå er det helt tørrt.Hadde eggeløsningsslim i går å i dag har jeg lotion.Tappen har vært myk å åpen siden mensen var ferdig?12 dager etter mens hadde jeg lyserosa blod på papiret etter toalettbesøkEr på dag 14 nå.Jeg forstår bare ikke at hvis jeg har hatt eggeløsning så skal det vel ikke være så vondt nå.Det er mest venstre eggstokk akkurat som når jeg har mensen.Ser mørkt på det hvis det skal bli sånn fremover....takk for svar på forhånd...Det er sånn at hvis det blir vondere vurderer jeg å kontakte legen til uka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ligget langflat enkelte eggløsninger etter jeg fikk førstesnuppa - helt vilt vondt, faktisk verre enn mensen (men nå har jeg ikke kjempevondt med mensen i utgangspunktet altså, men det kjennes jo). Men på meg har det ikke vart så lenge; en kveld/halv dag, har vanligvis lagt meg med vondt og så er det borte morran etterpå - i alle fall i den graden. Passer SKIKKELIG dårlig med sextiming i alle fall *blæh* Håper det gir seg for deg, og jeg hadde ikke nølt med å kontakte lege hvis det trekker ut!

Skrevet

Heia!!!

Jeg har veldig vondt ret etter egget har løsnet. Å ha sex dagen etter el for å være sikker er ganske ubehagelig for å si det sånn.

Dette er visst veldig vanlig, og du vil nok bli kvitt smertene i morgen eller over i morgen:)

Så ikke fortvil. Tenk på den spiren som kanskje kommer av dette:)

Skrevet

Å takk for svar...Ble jo litt bekymret men da er det sikkert normalt da.Å nei sex frister ikke nå men skal gjøre et iherdig forsøk.Har hatt litt øm følelse i magen i 4 dager å i dag ble det helt grusomt vondt.Håper det gir seg senest om et par dager.Får be han ta meg bakfra da så han ikke ser hvor vondt det er.HeHe..babyboom villll jeg ha.Drømte i natt at jeg var i et togkræsj å at jeg testet positivt så jeg krysser fingrene for det.Går det ikke så må jeg bare prøve igjen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...