Gå til innhold

April: Ååå er det bare jeg som ...

Anbefalte innlegg

Ikke er gravid her inne?

Föler liksom att alle har en liten i magen jeg nå og jeg er sååååååå misunnelig. Er jo så klar for en til, men vi har bestetmt å vennte til sommeren med å pröve. Har jo akkurat byttet jobb og må jobbe opp litt penger först.

Fortsetter under...

Jeg har vel en liten mage, men jeg kan ikke unnskylde meg med at jeg er gravid nei... ;)

Krangler sånn med meg selv at jeg vet ikke hva det blir til... vi var enige om å prøve i april, men fant ut at vi heller ville prøve på en mai/juni unge,så vi skulle prøve til sensommern... men så vil jeg gifte meg først uten å være gravid eller nybakt mamma... så nå har jeg kommet frem til at vi kan gifte oss i sommer.... ;-) Men det tviiiiler jeg på at sambo gidder.. han vil helst slippe begge deler... I tillegg så har vi ikke så mye energi til overs, så vi vet ikke om vi klarer mer.. men som Pia sier lenger ned, at hun har tenkt de tankene hver gang, men har klart seg bra hver gang! :)

Så er jeg fryktelig babysyk om dagene da... men om noen dager kan det være helt motsatt igjen... så jeg er allerede gal av disse babytankene, så har mest lyst til å få det overstått, men da kommer jo "når skal vi ha 3.mann da?"

*gal av babytanker*

Nei, ikke vi heller.. Men kommer nok til å begynne å prøve til sommeren tenker jeg... Men skal love deg at jeg er kjempe misunnelig jeg også!!! Naboen kom hjem med en liten nyfødt i går.. så misunnelig!!! Og andra naboen skal ha om ei uke.. Og ei veninne skal ha om ei uke.. Og ei veninne skal ha i mai, og ei anna veninne i oktober.. Også er det ene gravide etter den andre her da... hehe

Syns det er gravide overalt... Men så må jeg jo komme meg inn i den dyre brudekjolen min da.. Så her blir ikke det baby før det er over.. Men kanskje vi havner i samme termin klubb da :o)

Tror nesten vi har bestemt oss på å prøve altså.... men bryllupet er vi så uenige om nå at det blir vel utsatt fem år :(

Men så får jeg kanskje en liten en til da... så har vi jo goood tid til å gifte oss...

(får se hvor lenge vi har denne beslutningen her da...) hehe

Annonse

Jeg er ikke gravid og koser meg med de to jeg har :-) Ingen planer om noen nummer 3.

Kjempe koselig at så mange venter baby her inne, men det blir ikke noe baby her i gården, iallefall ikke før om mange år kanksje?? En liten atpåklatt når minstemann er 10?? hihihi

Hehe... neida.. er ikke på tjukken eg heller... Er ikke klar for det enda! Føler fremdeles at Mathias Emil krever alt jeg har av overskudd. Men gleder meg til jeg med tid og stunder skal få meg en lite baby å kose med igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...