Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Grunnen?Jeg sitter ikke gravid i masse folks hoste å nyse for å risikere å bli smittet altså halloen?Skulle bare få målt blodtrykket mitt,men det kunne jeg kun få gjort hoss selve legen å det var den køen?Glemm det im living!Nå har jeg lest att vistus apoteket tar å måler blodtrykket ditt der så dit skal jeg prøve heller denne uken.Å komme til lege ofte nok før terminen kan man glemme,ikke jordmoren heller,dette er rett å slett altfor dårlig oppfølging av oss gravide fytti katta altså!Vist noe skjer med mitt barn skal jeg saksøke dem alle!Ikke kom her å si jeg ikke prøver å komme til ofte nokk når jeg f...ikke får slippe til ofte nok.Andre som er like frustrerte?
høygravid Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 syns kanskje du overreagerer litt, sjønner at du er frustrert men er jo andre som har behov for legebesøk også. Bestill timen din tidlig på dag so er kanskje ikke venterommet fullt av folk med "basilusker" lykke til :-)
mayaya Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 øøøhhh..... det var da mange hormoner løpsk her.... før du ble gravid selv, ar det da sånn at du gikk inn på legekontoret og sa " hun der gravide får bare gå inn før meg"...??? Tror vel ikke det nei... Vi får vel bare vente som andre folk :-) PS. Det positive er jo at det er gratis, da :-)
MuttaღMartiniusღ Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Hi, nå må du slappe av litt... Hvorfor bli så sur for sånt? Det skjer da ikke noe med barnet hvis det folk med influensa rundt deg. Ja, se på det som positivt at det er gratis.. hehe...
Sistemann i magen <3 Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Tror nok kanskje det er ekstra ille der du bor, slik du beskriver det.. For her er det ihvertfall mer enn god nok oppfølging av oss gravide. Dvs noen får time hos jordmor/lege hver uke og andre kanskje en gang i mnd. alt etter hvilket oppfølgingsbehov man har. (Dette bestemmes da av lege og jordmor, og de er ikke sparsomme..) Det er trist at du føler at du får for dårlig oppfølging, man skal jo føle seg trygg og ivaretatt under svangerskapet.. Prøv å snakke med legen/jordmor om bekymringene dine.. Men et fullt venterom med syke pasienter må du desverre regne med, det er sånn det er overalt, og du blir ikke dårligere av å sitte ved siden av de på venterommet enn å sitte ved siden av de på bussen/kafeen eller lignende.. Og de som smitter værst er gjerne de som ikke har blitt syke selv enda....!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå