mulle-mamma Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Det virker som om frøkna mi på rett over 20 mnd ikke lenger kan få sove noe særlig på dagen. Hun kan ligge lenge og tulle før hun sover om kvelden. Har hun sovet to timer på dagen kan hun ligge fra hun blir lagt ca 1900 til bortimot 2100 før hun sovner... Har prøvd å kutte ned/kutte ut sovingen på dagen, og det går ganske greit. Hun trenger en liten dupp de dagene det skjer en del, ellers blir hun sliten og sutrete. Og hun sovner med en gang i senga gjerne rundt 1830 da. I dag la jeg henne for en liten lur på dagen, hun fikk være i senga en time - tok litt tid før hun sovnet, så hun sov kanskje 45 min. Og nå har hun turnet rundt en halv time i senga på kvelden og sover ikke enda... Hun er ikke i barnehagen enda, men begynner om et par uker. Der trenger hun sikkert en dupp på dagen vil jeg tro. Noen fler som har sluttet å sove på dagen så tidlig? Skal jeg prøve å holde henne våken de dagene hun er hjemme så hun sover når hun legger seg om kvelden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå