babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 hei, er nye her jeg,vet ikke om jeg er i riktig forum en gang, men sikkert close enough. Er vel i grunnen ikke ny, har inne og lest innlegg i flere måneder alt. Men nå er det heldigvis bare er p-pillebrett igjen, og så er jeg ferdig med de dumme pillene! som jeg gleder meg:) har jo vært klar lenge alt, og heldigvis er sambo klar nå og..Egentlig har jeg lyst til å kutte ut pillene NÅ, men når vi har blitt enige om mars, så får det vel bli sånn.Jeg gleder meg ihvertfall masse til å prøve å få en liten spire imagen:)
blomst85 Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Hei på deg. Du har nok kommet riktig, jeg fant deg her jeg:) Jeg er også ny i dag. Velkommen.... Håper og krysser fingrene for oss begge
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2007 Velkommen til deg og:) Krysser fingerene for deg og.. har dere begynt å prøve?
blomst85 Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Ja vi har prøvd siden november 05.... Aldri brukt p-piller heller jeg da. Vet når jeg har eggløsning og alt. Alltid hatt regelmessig mens lissom. Skulle jo være lett og bli gravid da. Tenker mye på det da... prøver å få tankene over på noe annet for en gang skyld. Vi skal gi det et år til. For de sier jo at 90-95% blir gravide innen to år. Er ikke mer enn 22 heller jeg da, men samboeren min er 27. Er ikke krise lissom, men vil gjerne ha da:)
CB-BabyBoy Skrevet 1. februar 2007 #5 Skrevet 1. februar 2007 Velkommen så mye begge 2! Har ikke vært her så veldig lenge selv - jentene her er kjempekoselige! Håper dere får korte opphold her da
babysyk venter nr 2 <3 Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2007 det håper jeg og..men tar det ikke for gitt å bli gravid fort..
Vestlandske meierier A/S Skrevet 1. februar 2007 #7 Skrevet 1. februar 2007 Velkommen begge to:) Er ganske ny her selv:)
Guldamedgull Skrevet 1. februar 2007 #8 Skrevet 1. februar 2007 Hei hei,,jeg er også egentlig ganske ny. vært her et par uker. vi prøver og prøver men har ikke skjedd noe enda. 7 pp. men herre.. det er ikke lenge i forhold til mange her så jeg klager ikke!! velkommen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå