-carina- Skrevet 1. februar 2007 #1 Del Skrevet 1. februar 2007 Er dere flinke til å huske på å knipe? Det er ikke jeg! Vil dere bli med på ett lite treningsopplegg? Knip og hold ett sekund, slipp, gjenta ganger ti. Slapp av litt og gjenta en gang til! Når dere har gjort øvelsene deres kan dere signer her! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #2 Del Skrevet 1. februar 2007 Da har jeg vært flink og gjort ELLEVE knipeøvelser, er helt uslitt nå..hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 1. februar 2007 #3 Del Skrevet 1. februar 2007 Done Legg gjerne inn den her hver kveld sånn at vi husker det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 1. februar 2007 #4 Del Skrevet 1. februar 2007 Joda, kniper når jeg husker (eller leser om det) hehe.. *kniiiiip* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010barn :) Skrevet 1. februar 2007 #5 Del Skrevet 1. februar 2007 knip knip! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 1. februar 2007 #6 Del Skrevet 1. februar 2007 Nå er det gjort Gjorde det også tidligere i dag da jeg var på mor og barn trening To ganger på en dag er jo ikke verst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 1. februar 2007 #7 Del Skrevet 1. februar 2007 JEg er ikke flink, husker kanskje på det et par kvelder i uka da hun får kveldspuppen. Så takk for påminnelsen - jeg har gj!ort leksa mi! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
25.nov.08 og 14.07.06 Skrevet 1. februar 2007 #8 Del Skrevet 1. februar 2007 Gjorde det nå for tredje gang siden han kon til verden, ikke flink i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsb06 Skrevet 1. februar 2007 #9 Del Skrevet 1. februar 2007 Ups, ikke gjort det på flere mnd... men nå er det gjort.. fint å bli påminnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 2. februar 2007 #10 Del Skrevet 2. februar 2007 Ja jeg gjør det rett etter jeg har ledd så mye at det er rett før, noen ganger blir det rett etter hehehe, Det er ikke lett asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå