Gå til innhold

synes magen vokser fælt jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har bilder ute på nicet mitt.. synes det skjer ting allerede jeg.. mmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du virket veldig stor på bildene, hvor langt er du kommet?

Synes du har fått strekkmerker også, er det ditt første barn?

Skrevet

nei det er nr 2, så de f**** strekkmerkene er fra før. (men det er ikke det første bildet der inne.. det er fra nr 1 det. gå inn på det bildet og så trykker du bortover på pila.. da står det uker og komentarer til hvert bilde.

Det bildet du så er bare timer før vannet gikk med nr 1

Skrevet

hei du;)

ja magen din har da vokst... litt gøy da.. liker å vise den frem jeg.. fikk kommentarer på det i dag.. hihi ...har du fått innkallelse til ul? hvor skal du ha det??

Skrevet

hei du.. hvordan går det med deg da?? Jeg skal ha ul på gjøvik, men ikke fått innkallelse ennå.. jeg skal på 1 jordmortime på onsdag så da skal jeg be henne sende inn søknad til ul ihvertfall.

Skrevet

nå har jeg det bra;) godt å være hjemme og slappe av...

har ikke fått timen ennå jeg heller, men vet at søknaden er sent og at det blir om ca 2 uker.. gleder meg ;)

Skrevet

Ønsker jag kunde haft lite mage ja...er platt som en pannekake og er snart inne på v.16

Fick mage "sent" med første man oxo.

Så koooooos dig med det voxende livet!!!

Skrevet

Jeg har termin 5.aug. og skal også være på Gjøvik.... Bor jo der. Har også fått mage, som vokser dag for dag, virker det som. "Poppet" ut mer denne uka.

Skrevet

nejsda. magen din var fin den.. :)

kjekt med voksende mage.. magen din vises vel før siden du er andregangs?

Skrevet

jeg synes det er gøy at den kommer raskere jeg.. hehe

ja de sier at man kan sammenligne flergansgdfødende sine mager med en ballong.. man må blåse hardt og lenge første gangen man blåser den opp.. men neste gang går det raskere og lettere..osv...

Skrevet

mamma 71: så gøy at vi er så likt på vei da og begge skal på gjøvik... om du har lyst å holde kontakten og bli kjent så send en meld i postkassen min så kan vi jo utveksle mailadresser om du vil. hadde vært gøy da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...