Gå til innhold

9 åringen tok kvelertak på 3 åringen!!

Anbefalte innlegg

3 åringen terget storebror, men likevel.... at det kunne gå så langt.

3 åringen var likblek i ansiktet og uten lyd, jeg måtte bruke makt på å få bort storebror.

1 time siden nå, og nå er dem perlevenner og leker fint sammen.... Forstå det den som kan, jeg klarer ikke.

Noen tips til hvordan og hva jeg skal gjøre?

Fortsetter under...

Nei. Mye av det samme her. Vold får av og til en ny betydning. Men det er slik de vil ha det på sitt eget bizarre vis... Og jeg må inn med makt for å unngå drap. Forstår deg, men kan ikke gi noen tips. Fikser ikke dette selv heller.

Første gangen det har hvert så ille her mellom dem to, han har som regel gått på storesøstra si. Ikke for at det er bedre, men hun klarer hvertfall å få han bort og sette han på plass.

Huff.... han la seg med enormt dårlig samvittighet i dag, men det er vel et godt tegn..

Skal ikke være enkelt dette! Hadde det enda hvert en oppskrift vi kunne fulgt for å takle slikt.

Synes det er utrolig viktig at de får vite at sånne ting faktisk kan ta livet av et annet menneske.

Tro meg, vi har hatt en del episoder oppigjennom selv, og det har ikke alltid vært like greit.

De MÅ få vite sånne ting kan ha fatale konsekvenser.

Ja, det er bra han angret seg etterpå. Det er et godt tegn!

Mange har ikke empati, og flirer det bort... Jeg har en sånn gutt som angrer når han har gjort noe skikkelig galt, og jeg takker høyere makter for samvittigheten!

Hilsen NL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...