Gå til innhold

Barnevakt i morgen!!


*bolla pinnsvin*

Anbefalte innlegg

For da skal mamma på fest med 13 andre mammaer! Med 14 kaklehøner på ett brett, så kan jeg se for meg at det blir riktig så livlig! Tapas og vin - mmmm... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh! Det hørtes veldig kjekt ut! Kos deg :-)

 

Maja nekter å drikke mme, og jeg har så dårlig utrdivning (selv med nesesprayen) at jeg klarer ikke å pumpe ut nok til å holde det gående gjennom natten, så det blir mye hjemmekos på meg... hehe, men ser frem til å kunne gå ut litt på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig det hørtes ut! Vi skal ha barnevakt for første gang 17 februar, en hel kveld og halv natt, da skal vi ha innflytningsfest. Veldig spent på hvordan det går! Alltid litt nervøs første gangen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også på jentefest i morgen, ost og vinkveld :) Pappan skal være hjemme med lillegutt :)

14 feb drar jeg, samboer og et vennepar til Praha, blir der til Lørdagen, så lillegutt skal være 5 netter uten oss. Både gruer og gleder meg:):( Er veldig spent på hvordan det går, men vet han har det kjempe bra hos mammaen min. Ung og sprek mormor som gjør alt for barnebarnet sitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På lørdag er det min tur!!!

Vi blir 9-10 stykker med vorspiel, middag og hæla i taket i Lillestrøm!! Woho! Gleder meg masse jeg.

Her skal mannen være hjemme med snuppa mens mamma svinger seg ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...