Anonym bruker Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Flere som plages med det? De siste dagene har jeg fått enda ömmere og vondere bryst? Våknet i natt av dette...Får også stikksmerter...Vortene er j... ömme... Au..Au... Kanskje det er fordi de vokser? Har jo ganske små fra för av så det merkes at det er noe på gang...
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Dette har jeg også. Har ikke vært av de som plages av ømme bryster de første ukene av svangerskapet, men nå har derimot blitt vledig tunge, ømme og enkelte kvelder er det så vondt at jeg nesten blir engstelig. Men jeg har vært sånn hvert svangerskap (dette er nummer 3) så jeg vet at det er sånn med meg...Det jeg ser skjer er at jeg starter produksjon av melk. Kjenner at det innimellom kribler slik det gjør når melka strømme runder amming, samt at de lekker når jeg tar av BHn om kvelden.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Ja enkelte kvelder/morgener er de så vonde, tunge og "harde" at det er skikkelig ubehagelig å røre seg.. Var ikke like ille forrige gang, men slik er det vel bare.. Sambo er litt lei seg for at han ikke kan kna på de når de er så store og fine da.. (har "grei" størrelse fra før også, men du verden som de vokser!!).
MomInUSA Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Vet ikke om det er det samme du foeler, men paa slutten sist jeg var gravid saa fikk jeg skikkelig smerter i brystene eller mer brystvortene. Det begynte aa bli kaldt ute og inne paa vinteren og vet ikke om det hadde med det aa gjoere. men jeg fikk skikkelig verking i brystene - akkurat som tannpine. Det gjore skikkelig jae... vondt og varte kanskje 10-15 minutter hver gang - og det var spesielt naar jeg dusjet og skiftet klaer saa kald luft kom i direkte kontakt med brystvortene. Men det gikk over etter babyen var foedt. Vet ikke om dette er det du plages med jeg. Tror nok det er masse som foregaar med brystene for tiden og det kan jo vaere fordi de vokser. De blir jo ogsaa mer foelsomme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå