flåklypa Skrevet 1. februar 2007 #1 Skrevet 1. februar 2007 Kor mykje mme bør ein 8 mnd gutt få i døgnet? Føler meg veldig usikker på om han får for mykje/lite.
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 1. februar 2007 #2 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har fått høre at etter babyen er 6 mnd bør ikke mengden med mme overstige 5-600 ml i døgnet. Babyen bør heller få fast føde framfor større mengde med mme.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 1. februar 2007 #3 Skrevet 1. februar 2007 Gutten min er 8,5mnd og drikker 150 - 200ml mme i døgnet. Vil ikke ha mer. Spiser godt med fast føde og drikker masse vann Snakka med hs om at han drikker så lite melk,men er visst ikke noe farlig så lenge han spiser grøt og drikker godt med vann
Gjest Skrevet 1. februar 2007 #4 Skrevet 1. februar 2007 Min (snart 9mnd) drikker 250-300ml mme i døgnet. Han spiser i tillegg grøt av ca 250ml væske per døgn Det er melkepulver i grøten, så den må telle med i "totalregnskapet". Dersom de spiser to grøtmåltider, tror jeg de klarer seg fint uten mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå